marți, 1 decembrie 2009

Your MX5000 batteries are critical

Sau asa ceva spune kitul meu Logitech MX5000. Ok, trec pe langa faptul ca e un produs Logitech excesiv de scump pe care l-am luat pentru ca asa am avut eu toane sa stric o gramada de bani pe el. Accept si faptul ca e un produs cam prost, desi macar nu i s-au luat literele de pe tastatura cum a patit Desktop-ul 8000 de la Microsoft, mouse-ul e mizerabil in WoW, tastele i se apasa cam greu si cam zgomotos.
Ok, toate ca toate. Dar ce aia ma'sii au bateriile alea din tastatura de trebuie sa ma anunte ca sunt critical? Ce pana mea, sunt atomice si e pe cale sa am un mic Cernobal in sertarul de la birou de ma anunta ca sunt critical? E foarte greu sa spuna naibii ca s-au descarcat din nou porcariile desi nu au fost folosite mai mult de 15 minute in saptamana de cand le-am incarcat? Si Doamne fereste sa spuna ceva care sa aiba macar o vaga legatura cu "va rugam inlocuiti bateriile" sau ca sa fiu si mai pervers "va rugam inlocuiti acumulatorii"???
Clientii sunt idioti, le spui ca bateriile sunt critical? Sa mori tu? Si ce daca sunt critical, ce-o sa se intample in plm cu ele de baterii nenorocite? Sa fiu al naibii, uneori astia de la Logitech parca sunt ultimii cretini din lume...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu