joi, 17 decembrie 2009

Trei miracole

Azi am vazut pentru prima data o masina de dezapezit, in actiune, pe strada mea. N-am mai vazut niciodata vreuna in cei aproape 20 de ani de cand stau aici. Pana acum am vazut asa ceva doar la televizor.
Al doilea miracol, ma suna maica'mea cand pleaca de la real in loc din masina la capul strazii si sa se mire de ce nu sunt gata sa pun muschii la munca. Umbrit partial de faptul ca se astepta sa ma imbrac si sa cobor sa stau un sfert de ora sa inghet in frig pana ajunge ea. Siiigur ca da.
Si trei, ma suna o firma pentru interviu lunea viitoare, desi anul acesta nu ma mai asteptam sa se intample ceva pe linia asta.

Am revenit cu picioarele pe pamant cand am auzit ca sor'mea a platit 1700 de lei la banca pentru ca impreuna cu idiotul ei a luat imprumut ca sa mearga intr-o excursie. Macar are scuza ca e blonda...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu