miercuri, 23 decembrie 2009

Parada modei

S-au miscat cam greu cei de la LoSpaccio, dar mi-au adus in fine celelalte 2 sacouri care ma interesau: unul caramiziu si unul de velur maro inchis. Arata foarte bine, as zice ca a meritat sa astept, stofa e buna si pretul decent.
Magazinul e de fapt specializat mai curand pe lichidat capetele lor de stoc, modelele din colectiile precedente, aparent se vand cam la jumatate de pret. Ceea ce in perioada asta economica neplacuta trebuie sa recunosc ca e un mare avantaj pentru cineva ca mine, care are nevoie sa recupereze si sa se doteze cu ceva haine. Anul trecut mi-am luat un costum Steilman, care nu e cine stie ce mare chestie, la vreo 700 de lei parca, in timp ce la LoSpaccio am gasit modele a caror culoare mi-a placut foarte mult la aproximativ jumatate din suma aceasta.
Daca si vedetele se imbraca de la solduri, eu de ce naiba sa nu o fac? Ca am si mai putini bani decat ele, acum imi caut si alt servici, trebuie sa fac economii.
Si hainele chiar imi plac cum arata, asta e ceva foarte nou la mine, combinatia sacou cu camasa si blugi da foarte bine parerea mea, par o persoana serioasa si matura. Deh, sunt poate si avantajat ca am crescut bine, multumita mamei mele care de multe ori ma scoate din minti dar macar a avut grija sa nu ajung vreo aschimodie rahitica, am ochii albastrii si parul nu foarte inchis la culoare. Asa ca pot purta cam orice culoare, pe mine, vorba lui Will Smith "You know what's the difference between you and me? I make this look GOOD"
Mi-a placut ca tanti de la magazin a incercat sa mai imi vand un costum, similar cu cel la care m-am indragostit de culoare, stofa era negru-albastra, dar cu aceeasi textura foarte frumoasa... dar inca 400 de lei se aduna la celelalte sute, trebuie sa ma port econom si responsabil. Dar cred ca am inteles o parte din fascinatia femeilor pentru haine.
Cel mai mult ma mira ca sunt multumit dupa ce am dat atatia bani pe ceva care nu are nici o legatura cu calculatorul :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu