miercuri, 16 decembrie 2009

Mi-e dor

Leapsa luata de aici, mie mi-e dor de:
  1. Berceniul copilariei mele, in care ma jucam de dimineata pana seara, cu pauza doar la pranz cand mi se facea foame si somn
  2. inocenta pe care o aveam inainte de clasa I cand nu stiam sa injur, inainte de prima dragoste cand inca eram increzator si inainte de primul dat afara de la locul de munca cand am aflat ca performanta si dedicarea nu conteaza
  3. stilourile si pixurile pe care mi le-a stricat sistematic un coleg din scoala
  4. lopatica si alte jucarii aduse de tatal meu de prin Germania, pe care le-am pierdut/mi le-au furat in IOR
  5. mersul la film cu tatal meu, sau in parc unde jucam badminton vara si ne dadeam cu sania iarna, acum nu il mai tine spatele
  6. ciorba de rosii a bunicii din partea maica'mii, si cartofii pe care ii prajea de se ardeau, de nu am mancat mult timp cartofi prajiti facuti de tatal meu pentru ca erau cruzi
  7. vremurile cand nu aveam ultima noutate tehnologica in calculator, si nici nu imi trebuia in loc de contact uman
  8. jocurile care aratau ca naiba, se auzeau ca un zgariat de tabla dar care ma captivau, in timp ce acum cea mai reusita grafica si coloana sonora ma impresioneaza prea putin
  9. diminetile cu trezit devreme, mersul la scoala/liceu/facultate, de teme, referate, pentru care ma stresam crezand ca fiecare e sfarsitul lumii
  10. minunatul Bagherutza si tupeul cu care facea scandal si cerea sa ii dau drumul in scara
  11. zambetul pe care mi-l aducea pe buze numele ei
  12. emisiunile si filmele de pe televiziunile bulgaresti, Noapte buna copii, Un milion si una de dorinte, cursurile lor de engleza
Cam atat imi vine in minte acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu