joi, 24 decembrie 2009

Curatenie de Craciun

Unii oameni isi fac curat prin casa de Craciun, si probabil si de alte sarbatori. Eu mi-am facut curat in messenger, intai am desfiintat id-ul care il foloseam la firma pentru ca era degeaba sa il tin cu 30 de varii persoane imbecile de ambele sexe, ca sa nu discriminez, de care nu veau sa mai aud pentru 2-3 persoane care ma intereseaza.
Pe urma am facut curatenie si in messenger-ul meu personal, am fost slab de minte si nu numai ca am lasat sa ma adauge dar si eu i-am pus in lista, tot felul de cretini sau proaste cu care nu am de ce sa mai vorbesc vreodata asa ca nu avea sens sa imi consume pixelii de pe ecran degeaba la fiecare conectare si deconectare a unor inutili. Nu inteleg de ce trebuie sa te adauge in lista daca nu au de spus decat o singura data ceva, sa dea un mesaj scurt sau un e-mail. Probabil sunt handicapati din aia care adauga in disperare contacte pe hi5 si pe laba ailalta care e Fecesbook ca sa para ca au prieteni si ca au facut ceva. Ceea ce mi-a adus aminte sa trec si pe Fecesbook ca sa ma scutesc de actualizarile unor retardate care dau add la tot ce prind.
Mi-a ajuns pana peste cap de actiuni cum s-a practicat la fostul loc de munca, sa se dea cadouri reciproc de Craciun. Dupa ce ca s-a organizat in mod imbecil sistemul de atribuire cine cui ia, anul trecut a fost intai candva seara programat marele eveniment. Dupa care au schimbat dimineata, iar eu am o problema cu diminetile, asa ca nu am putut sa ajung mai ales ca nu au spus din timp. Bineinteles ca am fost cel care a stricat tot evenimentul, vai ce de observatii, pentru niste tembeli care nu au fost in stare sa organizeze un rahat ca lumea. Anul asta din nou imbecilism de eveniment, dar acum s-a facut la 12, o ora foarte rezonabila, dar anul trecut de ce nu au fost in stare sa faca asa? De idioti de aia, cretini care nu sunt in stare sa faca nimic ca lumea. Si dovada clara ca a fost un esec fenomenal, doar jumatate din angajati au participat. Idiotenie de actiune din asta nu are nici succes sau rezultat, nu se imbunatatesc relatiile intre colegi, nu are efect de team building, aia se vor barfi ca si inainte. Iar asta e un adevar pe care mintile alea slabe nu sunt in stare sa il accepte, iar daca as fi fost inca acolo nici eu nu as fi participat ca sa nu incurajez astfel de idei si practici imbecile.
Cine a ramas, a ramas pentru ca am ceva subiecte de discutie si interese comune, restul valea. Sunt asocial, nu am prieteni, nu ma intereseaza sa am prieteni de 2 lei cu care se iese la bere, film si alte actiuni de socializare penale. Ipocrizii si falsitati de genul asta ma scarbesc si sunt o pierdere de timp care ar putea fi folosit mult mai eficient, sau macar m-as putea abtine sa il pierd stiind ca nu conteaza si ca imi pierd timpul. Ma intereseaza doar sa fiu o persoana pe care se poate conta, iar atarnatul prin cluburi, baruri in mod sigur nu incurajeaza asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu