joi, 24 decembrie 2009

Fapte bune fara motiv

In acest sfarsit de an am avut chef sa fac si cateva mici fapte bune, nimic deosebit, exista si persoane care sunt mai putin avantajate si privilegiate decat mine.
Omul care ne face curatenia pe scara are copii mici, asa ca m-am gandit ca le-ar place masinutele ramase cand am luat un set din care sa scot doar un model pentru o coleg. Daca le am si nu fac nimic cu ele, de ce sa le tin degeaba cand ar putea face o bucurie mica in alta parte.
Zilele trecute am fost scos in Herastrau la plimbare (multumesc frumos ;) ) si am luat diverse turta dulce, acadele si alte prostioare de supt. Mai exista oameni cu copii, mai vin colindatori, ocazional am chef sa fiu dragut si simpatic. Sau cel putin sa nu imi infig gherutzele din prima :P.
Probabil din cauza necazurilor mele si pentru ca m-am binedispus cumparand haine am devenit mai receptiv si mai dornic sa imprastii si ceva voie buna in jur, dar sa nu exageram. Nu e prea greu, dar tot nu imi place sa fiu pufos si dragalas, prefer sa fiu zbarlit si cu coama ridicata pe spate, mi-e mai usor si imi vine natural.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu