miercuri, 23 decembrie 2009

Cadouri de Craciun

In fine am rezolvat si cadourile de Craciun pentru persoanele cele mai importante din viata mea:
  • cafea braziliana pentru mama mea
  • ceai englezesc pentru tatal meu
  • ciocolata calda cu aroma de capsuni pentru sor'mea
  • cafea pentru dimineata, dupa amiaza si seara, planul in privinta lor este doar partial finalizat
Sunt tare mandru de mine ca nu am cedat tentatiei sa imi iau ceva de bagat in PC, vreo placa video noua sau hard disk-uri :D. Si de asemenea mandru ca nu am dat iama prin nugaua vanduta la sala Dalles, eram perfect capabil sa iau de ordinul kilogramelor, am o slabiciune pentru nugaua buna.
Dar am fost pe faza si am rezistat eroic ispitelor :P
Cand iau cadouri, de obicei urmez o anumita tematica, o idee care le este comuna. Acum ceva ani am luat mp3 playere, in alti ani am dat ciocolata, foarte des am luat cadouri legate de IT sau care macar se bagau in priza. Anul acesta am vrut sa faca ceva diferit, care sa aiba cat mai putin legatura cu ce am facut in trecut si am mers pe bauturile care le plac celor apropiati mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu