vineri, 1 decembrie 2006

Report bad post

Detei si eu un report bad post pentru Computer Games SRL. Deocamdata doar la APC, dar mai exista si alte organizatii preocupate de informarea corecta a consumatorului.
Pentru "expertii" care le stiu pe toate, pentru ce am scris eu la reclamatii se da ban de 7 zile pentru nerespectarea deciziilor administrative, parca asa inteleg eu din regulament. Dar daca e vorba de bani, hai sa incalcam un pic propriile principii si reguli.
Romania nu este o democratie, Romania nu este o tara in care individul are dreptul la exprimarea parerii lui.
Boss-ule, nu fa pe prostu' ca stii foarte bine ca ban-ul asta luat de mine e ca sa dea bine Computer Games SRL in fata cui va plateste publicitatea si ca sa aveti voi precomenzi la consola Nintendo Wii.
Troll nici nu intra in discutie, daca nu ti-e prea tarsa baga un ochi pe Wikipedia sa vezi ce-i ala, si pe urma garla de motive pentru care nu mi se aplica mie.
Iar XtremPC ce pot sa zic, revista super, pacat ca li s-a urcat moderatorilor pe forum sefia la cap si s-a imputit. Nu-ti face iluzii, eu sunt doar unul care a preferat sa nu mai inghita rahatul ratatului ala de Zana Maseluta. Restul inca or papa si le place, nu stiu ca nu am mai dat pe acolo. In viata e ca in WC: rahatul pluteste la suprafata.
Iar pentru cine se indoieste ca am principii, sa se intrebe de ce nu am clona nici pe XtremPC si nici pe Computergames. Cumva pentru ca eu respect regulile pe care le dati voi?
P.S.: poza, ca sa vada si orbii ca scrie una si face alta:

25 de comentarii:

  1. Date-n mortii matii , daca vad eu ca se inchide CG din cauza ta te vanez , MA JUR

    RăspundețiȘtergere
  2. Man, oficial esti dus. Du-te si controleaza-te pls.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu exact ce se intampla in WC-ul tau, dar la mine, rahatul, zace sanatos pe fundul vasului, continutul de bule de aer dintr-insul fiind minimal...

    Regards,
    A.

    RăspundețiȘtergere
  4. Man, daca ai alte argumente compuse din mai mult de 1-2 silabe te rog sa le pui aici.
    Ma indoiesc ca este cazul, altfel as fi avut parte de ele deja.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi ce, dacă e forum înseamnă neapărat că e democraţie? Pff... Se vede că nu cunoşti cum se conduce un forum. >:)
    Şi ca o altă paranteză, de ce te consideri "persecutat" şi că "şpaga" e la putere? Exemplul meu: cât timp sunt cu capul pe umeri n-am probleme şi cu conducerea CG n-am avut nici un fel de contact.


    Capisci? :B

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe.. in sfarsit ai ban. de cand imi doream asta. sper sa nu-l mai scoata in vecii vecilor pentru ca nu cred ca am vazut in viata mea o persoana mai enervanta, obtuza si dezaxata... controleaza-te man. no, really DO IT!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca nu ti-au dat ban normal ci ban la IP, ca nu avem nevoie de ciudati de astia pe forum.
    Consulta un psiholog pls baiete. Tu ai probleme mari in viata , ai adunat frustrari si refulari la greu (nu am de unde sa stiu de ce , aia numai tu poti sa cunosti).
    Insa consulta un psiholog pina nu comiti vreun gest pe care sa il regretam toti si sa te vedem pe la stirile de la ora 5.

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti teribil. CG cu probleme...shefie...tampiti...si acum scri ca si la XPC ai avut probleme? Acum oare cine e ala tampit? XPC si CG sau tu?

    RăspundețiȘtergere
  9. ice , nu te mai lega de forumul xtrempc ,sigur ai incalcat regulile ,iar daca nu ar fi cineva ca zana sau alt moderator s-ar duce puli de suflet forumu ,s-ar umple de dastia ca tine..si eu mi-am luat ban pe xtrem si nu ma plang pe unde apuc ..asta este ,.....este un forum de nota 10 si merita respectat

    RăspundețiȘtergere
  10. korby esti cel mai distrus om de pe cg. ar trebui sa-l respecti pe Sir Alex Ice!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa-l respecte cineva pe Sir Alex Ice ? Ce e de respectat la asa un om ? Nu stiu de la ce esti asa bolnav mintal, dar hei: poate nu e prea tarziu sa se vindece.

    A da, era sa uit. Sir Alex Ice, nu te lua de cei de pe XPC. Si acolo ai facut aceleasi nebunii ca si pe CG. Cineva a zis ca pe XPC ti-au fost indurate multe. Si dreptate a avut. Mult prea multe. Inca ma mir cateodata cum de ai strans atatea posturi acolo (peste 5000 pentru cine nu stie). Oare nu datorita faptului ca au fost prea de treaba moderatorii cu tine ?

    Si inca o chestie: pe XPC e o disciplina de fier pentru ca forumul sa ramana pe locul 1 in Ro. Si uite ca e pe locul 1 de multi ani. Si fara unul ca tine poate ar fi fost pe locul 0.

    Dar am o solutie pentru tine si pentru toate comunitatile web din Romania: dute in varful unui zgarie-nori, leaga-ti 200kg de pietre de tine, si sari.

    RăspundețiȘtergere
  12. Disciplina de fier? Poate daca esti user, ca daca esti ZM era la ordinea zilei sa balacaresti pe oricine ca sa se simta smecher.
    Un amarat si ala, care nici ala nu a fost in stare sa rezista la o critica simpla, asa cum singur a cerut.
    Credeti ca-i ceva de capul lui? Sau Silviu?
    Ce nebun sunt eu, ce dus... dar macar vad ca eu am caracterul sa raspund civilizat fara sa trimit pe nimeni in ma'sa. Sau sa-i sterg posturile pe aici, ca sa fiu eu mare si tare.
    Uitati-va in urma pe blog-ul meu, ce am zis despre mine. Mi-am recunoscut singur defectele, ca-s egoist, javra, ca am prejudecati.
    Tot ce faceti pe aici e sa injurati omul in loc sa chestionati ideile.
    Mai treziti neuronii aia din vacanta, s-ar putea sa aveti vreo surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  13. toti terminatii plini de sfaturi sa imi luati mielul la trinta! ce v-a facut omul acesta vreodata? singura lui 'vina' e ca nu a tacut cind i-a fost bagat pumnul in gura. care e problema voastra?

    RăspundețiȘtergere
  14. ala care scuza mai mult se acuza

    RăspundețiȘtergere
  15. ba voi sunteti prosti de muriti!

    sa-mi bag pula............. ce dracu sunteti obsedati? sincer nu credeam ca exista asa niste oameni. disperatii pulei mele

    ala care acuza e un porc ordinar. vedeti-va de forumul vostru. porcilor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Alex , suferi si de "split personality" ? Cind esti la inghesuiala il lasi pe "dragos" sa iasa la suprafata si sa ia controlul ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Are 3 de fapt :) , Lulu , Dragos si Psihologul :)

    RăspundețiȘtergere
  18. costin tu sa NU comentezi. esti pe-o minte cu cei de pe forumul CG deci tu sa taci. toti de acolo sunteti sclavii lui pig brother

    RăspundețiȘtergere
  19. PigBrother , n-am avut si nici nu o sa am vreo treaba cu el , mai bine sa stii despre ce vb.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca ai face cel mai bine daca ai inchide blogu asta ...care pina la urma o sa ajunga ceva de genu "Ferentari"

    RăspundețiȘtergere
  21. ba stii ca am dreptate. ce spune pig brother, gunX, administratorii, moderatorii pe CG e LEGE pentru fanboys. daca pig brother a inceput sa il ia la suturi toti v-ati luat dupa el!

    sunteti incapabili sa ganditi singuri, incercati, poate de data asta iese ceva bun. daca gandeati singuri va dadeati seama ce ridicol e sa va legati de acest om. va mananca in cur sa-i faceti rau! ce v-a facut? tampitilor! a luat ban pentru ce nu v-a 'deranjat'.

    puteti sa va intoarceti linistiti sa faceti laba pe forumul vostru
    stai! stiu ce urmeaza sa zici : 'muuuuuuuuuuu'.
    mars la ciurda, bovina ingrata ce esti. oaie! vaca! capra! clona!

    RăspundețiȘtergere
  22. Man , te rog verificami posturile mele pe CG forum , eu singura sectiune pe care am postat a fost cea de WoW si pe 3 threaduri pe general , n-am avut nici o treaba cu pigbrother , gunX si altii , o si BTW , EU am fost cel care a inceput sa il iau la suturi pe domnul SAI nu altii totul a inceput cand a bagat pe blog asta (http://siralexice.blogspot.com/2006/11/world-of-warcraft-darkly-very.html) , si dupa a dat link la chestia aia pe CG forums , mai exact aici http://forum.computergames.ro/95-world-warcraft/237597-blizzard-really-sucks.html acum te rog citeste atent tot threadul recunosc au fost oameni care au postat doar ca sunt fanboys , dar majoritatea de pe sectiunea de WoW nici nu stiau cine e SAI inainte sa posteze acolo

    RăspundețiȘtergere
  23. ba costin razvan hai lasa-l pe Alex asta in pace, mergi joaca WoW

    RăspundețiȘtergere
  24. SAI e un troll, la propriu! Ce pretentii aveti?
    La varsta lui ar trebui sa aibe cu totul alte prioritati...

    RăspundețiȘtergere
  25. bai anonimul asta ... esti varza slobozine'am pula in ras matii .... bah jeg incult ce esti ... mai rupeti 2 coaste sa te poti suge mai bine ... hai la noi dupa blocuri fututi gura matii ca deja puti a parastas ... sa iti dau la muie lake! ..

    RăspundețiȘtergere