luni, 18 decembrie 2006

Zoso down

E dimineata si nu am ce face. Nu mi-e inca foame. Si nici de mers la baie. So, o dau pe blog-uri, incepand cu cel al lui Zoso.

Yep, asta am vazut eu in loc de site-ul lui Zoso. Nu ar merita mare comunicat de presa... dar e bine sa iti mai aduci aminte daca nu mergi pe apa si tot folosesti hartia igienica zilnic, cu voia lui Dumnezeu, e cazul sa lasi nasul ceva mai jos ;).

L.E.: Oh, nuuu, m-a pomenit in blog! Vai de mine, ce ma fac? Afla lumea ca-s in stare sa gandesc singur si mai rau, sunt in stare sa o si articulez fara dialoguri de cartier. Vai mie, vai mie! Ce ma fac, ca m-au dus neuronii scosi de la naftalina sa observ o discrepanta ici, una dincolo...
Yep, am mai scris una s-au alta despre Zosolino. El se asteapta sa-ti dai jos pantalonii si sa nu te muste lumea de cur. Zosoworld coming soon to a blog near you :)))))

5 comentarii:

  1. nu inteleg ce e cu zoso si ce e asa grozav la el :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu si alte alte 20 de milioane de romani :))

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa ca voi afla raspunsul la asta, si apoi detine cheia universului si am de gand sa deschid usa unde se afla martienii periculosi! zoso here i come (glumesc si aberez, nici de-a dracu' nu mai citesc ce scrie)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-ai si udat ca te-a mentionat zoso. Fa o lista cu 3 persoane pe care nu le plictisesti si vorbeste exclusiv cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand iti iei neuronii de la amanet poate incepi sa percepi ironiile fine.

    RăspundețiȘtergere