miercuri, 13 decembrie 2006

2 din 3

Pentru cine isi aduce aminte, a existat si un 1 din 3. Pentru care am fost pedepsit cu pupaceli si un lantisor. De aur.
Ei bine pentru 2 din 3... un moment, ca vad ca misca in front fanii Star Trek care-si dau coate si fac misto de numele astea care le aduc aminte de borgi. Ba, sa-ti pui avatar cu 7 of 9 pe forumuri nu inseamna ca ai o relatie cu o femeie asa ca ciocu' mic si joc de glezne. Ok?
Revenind, 2 din 3 a avut si mai mare efectul. Ma asteptam sa fie agreat, dar nu ma asteptam sa aiba un succes asa de mare. De unde rezulta ca femeilor le plac surprizele placute, in special cele bazate pe indeplinirea micilor dorinte pe care si le exprima. Desigur, asta presupune sa fii in stare sa urmaresti ce povestesc ele. Sfatul meu catre voi este sa urmariti cateva telenovele, ca antrenament.
Pentru ca eu am fost pedepsit cu asta, pentru 2 din 3. Javra norocoasa ce sunt eu, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu