miercuri, 6 decembrie 2006

Halo 3


Si voi mai vreti sa va cumparati Wii?!

6 comentarii:

  1. Da, pentru ca, pe scurt, not everyone gives a shit about Halo 3. Poate ca eu si sotia mea preferam un joc rapid si fun de Donkey Kong pe Wii care este, traditional, family oriented.

    Haide sa elaborez acum apropos de niste posturi de-ale tale la adresa Wii din trecut. Vezi, chestii precum asta te fac pe tine troll, ca sa te lamuresc pentru ca vad ca nu intelegi ce are lumea cu tine.

    Afla cate console Wii s-au vandut in total pana in acest moment si incearca sa aflii cati oameni au probleme functionale majore. Stii de ce vorbesc, nu? De videoclip-urile alea trecute :) Apoi facem o statistica si aflam care e probabilitatea ca cineva sa se aleaga cu astfel de probleme. Si haide sa ne si prefacem ca aceste console nu au ceva ce .. hmm .. am uitat cum se numeste. A da. GARANTIE.

    Gure rele au fost de 20 de ori mai multe la timpul lansarii XBox-ului 1 si nu cred ca exista cineva ce-ar indrazni sa spuna ca a fost un esec.

    Deci baietii astia isi cauta cele 15 minute de faima pe net, intrucat nici un produs nu este 100% perfect.

    NOW do you get it?

    RăspundețiȘtergere
  2. You know what, fuck it. Imi cumpar PS3, XBox 360 SI Wii, just to piss off people like you :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Tie vad ca iti place sa fii violat anal de sistemul de marketing american?
    Daca tie iti place...
    Nu, nu ma face troll. Console Wii nu s-au vandut, pentru ca nu sunt destule.
    Informatiile prezentate de mine nu au avut decat un caracter preventiv, au fost furnizate decent, fara injuraturi, fara acuze nefondate.
    Imi pare rau ca oamenii au mintea slaba si nu pot considera alte pareri ale lor si te-as indrepta catre un autor american de succes care spunea "violenta este primul refugiu al incompetentilor".
    Pentru partea cu garantia ma tem ca ai uitat cum e in Romania, tara mareata in care un melc are sanse sa ajunga de la service la tine acasa inaintea produsului reparat/inlocuit. Pe unde esti tu vanzatorul stie ca daca nu-i mai vine clientul, nu face profit. Aici una la mana dobitocii nu stiu asta, doi la mana nu le pasa.
    Ce am facut eu? Am indemnat la prudenta in cumpararea unei console si orientarea catre Xbox 360 care este deja stabilit pe piata, cu problemele rezolvate si jocuri disponibile.
    Ce-au facut ei? Nimic neasteptat, doar s-au comportat ca niste idioti slabi de minte ce sunt.
    Sigur, n-o sa recunosti niciodata ca unul din clasa ta abuzeaza de puterea lui ca sa mai faca un ban, doar asta s-ar putea rasfrange si asupra ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Violat anal de sistemul de marketing? Rotfl. Spre deosebire de cel din Redmond, sau cum?
    Stuff like this makes you a fanboii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. BTW, pana la sfarsitul anului Sony au spus ca vor avea 1 milion de console, Wii 4 milioane.
    In prima saptamana Wii au vandut 600k console, 360 au inregistrat 300k si de Sony nu m-am interesat.
    Nu e vorba de marketing, intrucat am avut si Xbox si Gamecube si PS2. E vorba strict de preferinte insa eu spre deosebire de tine nu sar in tabere, ci raman neutru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu prefer sa zic despre mine ca sunt in stare sa aleg o chestie. Una care sa imi ofere cat mai mult pentru banii platiti.
    Dar per total sunt dezamagit de faptul ca nu mi s-a dat peste nas cu faptul ca Diavolul din Redmond a avut mari probleme cu sursele Xbox-urilor la lansare.
    Dar asta de fapt nu ar fi facut decat sa imi sustina punctul de vedere.

    RăspundețiȘtergere