sâmbătă, 23 decembrie 2006

Prostia LGA775

Ce bou de la Intel s-o fi gandit ca e o idee geniala sa marchezi pe sistemul de prindere al cooler-ului sensul rotirii pentru scoaterea cooler-ului si pe urma sa scrie in text ca pentru montarea coole-ului trebuie sa roteasca in sensul indicat pe sistemul de prindere?
I-am luat maica'mii procesor, placa de baza si memorie noua sa-i miste rasnita mai repede. Si eu, spre deosebire de majoritarea arzatoarelor de oxigen de pe planeta asta, chiar RTFM-uiesc serios carticica aia. Si ma uit pe poze. Si le urmez indicatiile ca dupa aia sa le pot da muie cand sunt facute cu picioarele. Asa ca... muie Intel! la faza cu sistemul de prindere al noilor coolere in placile de baza cu LGA775

5 comentarii:

  1. Faptul ca tu esti neerd nu e vina alora de la Intel ! Acel sistem de prindere al coolerului la LGA775, este unul dintre cele mai inteligente din ce s-a facut pana acum, montarea fiind extrem de facila, rapida si usoara, toata operatiunea cu punerea CPU-ului in sk si apoi montarea coolerului nu dureaza mai mult de 30 de secunde. Acum faptul ca tu ai o mana stanga si un picior in loc de mana dreapta, nu e vina alora de la Intel, si degeaba le bagi carne in gura in zilele de post. Eu zic sa lasi chestiile astea ptr cei care se pricep, talentul tau in acest sector pe o scara de la 1 la 10, este -1.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am aproximativ 23 de ani de experienta cu pc-urile, ma astept sa fie chestii pe care sa nu le bunghesc, dar nu si cand urmez instructiunile din manual. Putin probabil sa nu le fi inteles corect nici eu si nici taica'miu, stim totusi engleza binisor. Indeajuns de bine incat sa fim intrebati in care cartier al Londrei am locuit.
    Faptul ca ai magazin nu te face uber guru. E vorba de faptul ca instructiunile spun una, iar realitate de pe pinii de prindere e alta: sageata respectiva arata cum sa rotesti ca sa desfaci cooler-ul, nu sa il blochezi in placa de baza.
    Si ca pentru a prinde ultimul pin in placa de baza trebuie sa apesi si pe clema metalica din baza cooler-ului pentru a-i permite sa patrunda pana la capat... dar cu aia 2cm ai tai tu nu ai de unde sa stii despre penetrari din astea profunde, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce penetrari? ti-ai luat gonflabila sai?
    eu zic sa ne lasi cu experienta ta. altii lucreaza in domeniu de cativa ani si fac mai mult decat cei 23 de ani de experienta( declarata ) a ta.
    eu n-am citit niciodata o carte tehnica. how 'bout that?
    eu zic asa...gaseste-ti o fata de treaba....chiar daca e oarba si surdo-muta( aici e probabilitatea mai mare de a iti gasi ceva care nu te va respinge)si du o viata mai normala. esti hilar in felul tau, si iti multumim pt asta.
    avem si noi nevoie de un sistem de referinta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fratele meu, aia 23 de ai tai de exeprienta (ya right, probabil ca ai participat si la asamblarea primului Enyac la noi in tara) sunt egali cu o din momentul in care singura chestie care trebuia sa o faci era sa potrivesti coolerul la gauri si sa ipingi de tijele alea pur si simplu pana se bloca fiecare tija. Din default vin deja pregatite ptr orice neerd, dar vezi tu cateodata ne omoara stiinta si prea mult citit strica. Probabil ca daca aveai un pic de logica te prindeai repede, insa tu esti genul americanului perfect, care are nevoie de carti cu instructiuni si cand merge la buda.
    Uatever ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, doar ca am avut parte de primul PC compatibil IBM care a fost adus in ICPE. Ce vremuri, 8 mhz, hard de 40 de mega si ecran in vreo 8 culori.
    Jbird, Cats si GPEGA de la Accolade.
    Iar mie mi se fap fap de pretentiile tale de superioritate, sistemul de prindere la LGA775 are un design care il predispune la montari dificile. Probabil trebuia sa ma filmez impingand in pinii aia pana se rupea placa de baza pentru ca al 3-lea si al 4-lea nu prindeau bine si scoteau din placa de baza pe cei deja intrati. Si pe urma sa ma dau pe youtube.
    Cel mai bun sistem de prindere in placa de baza este cel de la socket 478.
    Deh, eu am alte prioritati.

    RăspundețiȘtergere