marți, 26 decembrie 2006

Spiritul de Craciun

Pentru ca ceva mai jos m-am exprimat in vederea demistificarii ipocriziei care au ajuns sa fie sarbatorile traditionale romanesti si mi-am expus acest gen de opinii si catre persoanele vizate am fost acuzat ca nu-s patruns de Spiritul de Craciun.
Pentru inceput, de cand mama dracu' avem noi cretinismul asta gay cu penetrarea de catre Spiritul de Craciun? Nu-i decat alt import din SeUA, pe langa colinde, necesitatea imperioasa de a-ti arata dragostea cumparand in draci pentru ca daca nu cumperi chestii scumpe e clar nu iubesti persoanele din viata ta, ipocrizia urarilor de complezenta facute la tona ca sa se simta bine ca tot anul i-a durut in cot de viata ta.
Si care Spirit de Craciun? Ca-s vreo 3, si aici se vede specializarea capitalista. Eu ma incadrez la Spiritul de Craciun al prezentului, cel care le vede si le spune asa cum sunt. Nu sunt nici pusalaul ala care traieste in trecut, in vremurile glorioase de odinioara si nici frustratul ala sexual care presteaza laba despre viitor.
Mie mi-a ajuns, si ar trebui sa faceti la fel, sa imi cheltui energia si bani si timp cu oameni care evident nu-s in stare sa aiba nici macar respectul sau politetea sa amane sau sa contramandeze cu o scuza, cat de penibila si penala o fi ea. Si credeti-ma, ca le cam stiu pe toate (rude subit bolnave de care pana acum nici ca le-a pasat, munca la birou, echipamente casnice defecte, calamitati naturale, rearanjari in sertarul de lenjerie, spalat pe cap etc. etc.)
Sunt unele persoane, se stiu ele care sunt ;), care m-au scos la o prajiturica sau la un restaurant cand aveam nevoie sa ma destind si eu un pic, sa decompresez dupa imbecilitatile de la birou. Resursele mele se pot realoca mult mai bine catre acest tip de persoane, decat sa le stric de aiurea ca sa incerc sa aduc pe calea cea buna persoane egoiste, centrate pe sine si incapabile de altceva decat vorbe goale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu