luni, 25 decembrie 2006

Alex, sociabil?!

Nu, nu se poate! Asa ceva nu este posibil!
Dar uite ca am fost invitat la o zi de nastere a unei prietene. Socant, nu? Asa ca m-am facut frumos, m-am barbierit si m-am parfumat :D. Natural a trebuit sa prestez despre un cadou, care a fost destul de usor de ales pentru ca fata tocmai isi luase un W300i. Deci un Jabra BT160 cu 33 de fete interschimbabile plus inca 32 bonus si snur a fost bine primit :D. Un headset bluetooth numai bun pentru o fata :)))))
Si daca asta nu e indeajuns de incredibil, a fost chiar destul de distractiv. M-am socializat cu ceilalti invitati, despre diverse subiecte legata de PC-uri, World of Warcraft, fomei si alte asemenea. He he, sarbatorita chiar a fost un pic surprinsa sa vada ca pot fi atat de agreabil si sociabil :D. Nu la fel de surprinsa ca mine, dar pe acolo :P. Am ras, am glumit, am povestit de una, de alta si au trecut usor momentele de muzica import Chisinau pe care doar un anumit segment aparte al invitatilor l-a agreat.
Cand a fost muzica buna (adica nu mi-a dat de ales sarbatorita :D) am prestat si un pic de dansat, si sunt fericit sa raportez ca am progresat de la stadiul de bolovan la cel de scandura de calcat.
Bine, ca eu am avut o problema si cu faptul ca au fumat in draci. Dar am trecut peste asta, cu guri de aer curat luate din cand in cand in frigul din balcon.
Tortul a fost delicios, foarte bun, si am pacatuit cu o felie :D.
Si ca orice petrecere reusita, s-a terminat frumos pe la 2 fara cateva minute si cu taxiul am ajuns acasa in 10 minute.
Si am recidivat! Cu un mers la La Mama, unde a fost ok pentru ca portiile sunt mari, compania placuta iar colindele au fost romanesti. Si unele cantate live de un cor acceptabil. Am avut eu un moment neplacut la birou, tot nu am apucat sa scriu despre asta, si si-a zis sa ma imi dea un branci spre o dispozitie mai buna.
Deci se poate spune ca planul meu de suplinire a lacunelor din dezvoltarea mea psihica functioneaza, cel putin intr-o oarecare masura.

4 comentarii:

  1. wow(nu jocul, ci exclamatia) !!!
    28 de ani de viata, si deja ai fost la o petrecere...
    acum sunt linistit. nu exista riscul de a te intalni la vreo petrecere in urmatorii 28 de ani.
    mi heapii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai fost la petreceri. Dar s-au nimerit pe acolo descreierati amarati si patetici pentru care petrecere egal ocazie sa te imbeti pana te faci muci si m-am scarbit de asa evenimente.
    Prefer festivitatile organizate de JRC, CNCSIS, ASE si CALIST... Muzica e rezonabil mai proasta, dar macar sunt scutit de comportamente de cretini in calduri.
    Ma indoiesc serios ca ne invartim in aceleasi cercuri, asa ca putem sta amandoi linistiti in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. misto casca aia pt o fata! bravo, fain cadou!

    RăspundețiȘtergere