luni, 25 decembrie 2006

Tara de cacat

Da, e vorba de SeUA. Care alta tara de cacat mai stiti?
Vrea si taica'miu sa dea cadou de Craciun niste melodii, mp3-uri, muzica de la Taraful din Clejani. Si rahangii aia de la iTunes si raspopitii de la Napster nu vor sa imi vanda.
Sa le spuna cineva si boilor de la corporatiile astea ca de Visa Electron s-a auzit si in Romania si unii chiar suntem dispusi sa dam bani ca sa cumparam ce vrem.
Rau am ajuns, sa vreau sa imi cumpar muzica romaneasca de la un store din asta de cacat de prin SeUA care sa imi zica mie ca tara mea, tara din care a venit muzica pe care o vand, nu este suportata.

Pai fututi mortii ma'tii in cur, daca nu mi-e suportata tara nu te mai face de cacat si mai mult nevanzandu-mi si mie melodiile respective. Banii mei sunt foarte buni, sunt munciti cinstit.

2 comentarii:

  1. Problema nu e cu tara lor, ci cu tara noastra din pacate. Multi din vanzatorii online din SUA si din Occident in general nu mai trimit incoace pentru ca au fost fraudati de romani cu milioane de dfolari carduri false. Pana acum vreo 2 ani nici amazon nu trimitea absolut nika. Nu e vina de la SUA, e vina de la Romania - de la niste conationali de-ai tai care nu au muncit tocmai cinstit banii aia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cardul meu e cat se poate de real, pot sa verifice in momentul platii.
    Orice ai spune, tot este jenant sa nu vinzi catre tara din care vin cei de pe urma carora vrei sa faci profit.

    RăspundețiȘtergere