vineri, 1 decembrie 2006

Faza cu XPC-ul

Hai sa va lamuresc. Imi sterge domnu' moderator un post, cred ca unul in care spuneam ceva referitor la inundatii, ca in Romania se practica overclocking-ul, dar una e cu racirea stoc si alta cu racire Thermalright. Intelectul domniei sale probabil nu a putut sa inteleaga complexitatea analogiei, asa ca a sters-o. Ne-am balacarit pe mess, candva a doua zi dimineata. Nici urma de telefon sau alte prostii.
Cu alta ocazie mi-a reprosat ca nu as fi avut curajul sa-i spun in fata ce am de spus.
Doar ca fiind un ipocrit las in momentul in care am pus pe forum faptul ca atitudinea lui condescendenta, mistocara si superioara este o problema, alaturi de faptul ca un altul isi cam daduse demisia dar voia sa ramana cu privilegiile iar al treila incuraja incalcarea legilor privind bauturile alcoolice si minorii mi-am primit ban.
Adica ii dau ce vrea si acum cand primeste ce merita imi da ban? E doar un ipocrit amarat si impotent cu iluzii de overclocker.

18 comentarii:

  1. Nu stii cand sa termini nu ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O si apropo , nu inteleg ce faci asa mare fas ca ai primit bann pe un forum , daca te legi de moderatori/admini normal ca vei lua , nu conteaza ca ai drepatate sau nu

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar daca am dreptate voi reclama societatea din spatele forumului la ANPC si APC si oriunde se mai poate reclama.
    Sa munceasca aia sa ii puna la punct pe amaratii astia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau ca asta sa sune a amenintare dar daca se intimpla cumva ca computergamers.ro sa fie pus sub ancheta ca asa vrea muschiul tau fii sigur ca o sa se aduna oameni se te baga in spital , atat zic ai grija pe unde calci

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne..dar sunteti unu mai penal ca altu. cu scuzele de rigoare dar trebuie sa mentionez ceva: ma PISH pe CG si pe anonimii care se cred cavaleri teutoni. nu mai trageti pe nas ca nu ajuta.
    cat despre legatura voastra (dosnica) cu sai...va recomand folosirea prezervativului, chiar daca e vb de un barbat virgin care se apropie de 30 de ani si are intelectul unuia de 15.
    once again: pentru cei ca voi internetul se serveste in portii mici si nu se ia in serios. invatati asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooof, mai Shit Ice, inca mai plangi din cauza banului de pe XPC? Inca mai dai cu pumnul in masa cand iti aduci aminte de nedreptatea prin care eu am ramas moderator chit ca eram in vacanta? Tu chiar crezi ca suspinele astea si declaratiile razboinice pompoase mai impresioneaza pe cineva?
    Oricum, vad ca acum aduci artileria grea. Dupa ce ai vrut sa dai in judecata Zana Maselutza de pe internet, acum vii cu APC si ANPC. Good boy, nu te opri pana nu ajungi la Strasbourg.

    Stii vorba aia din popor? Cand doi iti zic ca esti beat te duci si te culci? Tocmai ti-au zis doua forumuri ca esti un troll de doi lei. Asa ca ar trebui sa te cam culci, baiete.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred ca te asculta :P , oricum ai drepatate faroane , astia anonimii sa taca din gura

    RăspundețiȘtergere
  8. Faraonule daca pe tine te plictiseste discutia si nu o iei in serios de ce te obosesti sa postezi si sa arunci jigniri?
    Si lol, ce mi-e "anonymous" ce mi-e "faraonu"?

    Pe net oricine se pisa pe oricine, deci as putea sa spun si eu lejer ca ma pis pe tine, dar ce-ar dovedi/rezolva asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. pai tu tot un penal ramai, doar ca te ascunzi in spatele anonimatului.
    doresti un nr de telefon?
    zi-mi daca-l vrei. ma poti suna de pe numarul tau anonim si sa ma bati.
    ma baieti, nu mai luati netu in serios, ca faceti riduri

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu eu am adus in discutie XPC-ul aici. Dar daca tot a fost cazul am zis sa lamuresc ideea.
    Nici o grija, as fi castigat. Dar unele chestii, inclusiv razbunarea, sunt bune cand sunt gratis.
    Vine ea, nici o grija.
    Btw, nu vrea muschiu meu. A vrut muschiu adminului cand mi-a dat ban doar ca sa se arate el bine in fata cui ii da bani societatii lui.

    RăspundețiȘtergere
  11. Faraonule esti dus. Ne spui noua sa nu luam lucrurile in serios si in acelasi timp jignesti degeaba, ai ajuns la discutii despre bataie, esti penibil.

    Silenti de pe CG daca tu crezi ca asta inseamna mai putin anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  12. 'Faraonul' e un futut in cur care se leaga de toata lumea, nu-l bagati in seama cand e la ciclu

    RăspundețiȘtergere
  13. ICE, stai ca am impresia ca m-am prins care e problema ta. Cind ai fost cu o femeie ultima oara ?

    RăspundețiȘtergere
  14. ba, tu ala cu anonimu tau........ Sir Alex Ice a fost cu o femeie mult mai recent de cand ai fost tu!Ai fantezii cum da Alex la buci?Nesimtitule! ne faci morala pe internet? PEDERASTULE!!! ia mana de la pula!

    toti labagistii nefututi mor de grija pulii lui Sir Alex Ice!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ok Alex , cu raspunsul asta m-ai lamurit pe deplin. K thx bye

    RăspundețiȘtergere
  16. Sictir, prostule!
    Ma dai in judecata? Cum o sa faci? Dai un anonymous in judecata? Daca vrei, iti dau si datele mele de acasa, poate asa avocatul tau (ipotetic) o gasi ceva portite prin care sa stoarca ceva bani?

    Inca o data: hai sictir, mi-e scarba de oameni ca tine, si nu mai te plange atata, ca te-ai facut deja de ras. Mai ramane sa faci un blog ca ratatul de zoso, in care sa zici ceva de Mircea Badea. Poate poate te-o da pe post. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. ROTFL, are we still talking about this? Incredibil.

    RăspundețiȘtergere