vineri, 1 decembrie 2006

Rubrica terminati

Cred ca ar fi utila o rubrica Terminati/Pupincuristi pe toate forumurile, unde sa se inscrie toti fanboii care au intotdeauna aceeasi parere cu a staff-ului, unde sa se osaneze reciproc si sa se ridice in slavi cu ce curati, albi si stralucitori sunt ei.
Disclaimer: daca ai mai putin de 2 neuroni activi nu citi mai departe, oricum nu vei intelege.
CBR, pis pis, un IQ sub unitar nu ar fi remarcat ca asta e o incercare jenant de penibila de insulta. IQ subunitar sa cauti in spatele oglinzii, ca acolo se ascunde, crede-ma.
Eu nu ma plang. E adevarat ca ma consum pentru rahaturile astea pentru ca nu e corect, dar mai mult nu pentru ca nu e cazul. Mie imi pare rau sa vad cat refuz e in a gandi independent, cata obstinatie e in asta.
In rest lasati atacurile la persoana, nu faceti decat sa aratati nivelul intelectual si sa va adanciti in kk@ si mai mult.
E pus cuvantul "toate" in descrierea de la "Politia in actiune"? Este! Este pusa infractiunea presupusa pentru care am ban pe WoW? Nu este.
E pus banner la Wii pe forum? Este! E pus Wii la pre-order pe shop? Este! Iese banu' lui domnu' Silviu din asta? Ii iese, ca altfel nu punea. E vreo atitudine calificabila ca flame in posturile mele de la Wii? Nu! Dar ban pentru flame inchipuit este? Este! Sorry, alta concluzie decat ca s-a vandut pentru arginti nu am. Fal fal de aici, cand o sa aveti argumente de genul Silviu lucreaza benevol, nu are nevoie de bani... atunci mai veniti pe aici. Pana atunci avem de-o parte afirmatii care ar putea sa ii afecteze negativ profiturile urmate de sanctionarea lor.
Societatea are reguli foarte simple: incalci legea, asteapta-te sa te arzi. Eu nu am incalcat nici o regula. Am fost atat de corect ca mi se reproseaza ca injur aici, in loc sa mi se spuna ca am injurat pe forum. Ba chiar e un mic curent care e de parere ca s-ar putea sa fi primit ban pe nedrept.
Daca erati barbati, toti astia care va dati smecheri, erati in stare sa aveti o discutie in contradictoriu cu mine fara sa injurati.
Si btw, poate nu ati observat, dar aici pe tarlaua mea eu nu sterg nimic. Nici injuraturile lasate de ilustrii anonimi si nici comentariile inteligente.
P.S.: lasati-va de tentative puerile de a ma enerva, ca sa imi fac clona si sa intru pe forum ca sa aveti voi motiv sa va credeti superiori mie. Doar asta vreti, sa ma comport ca voi sa aveti motiv sa va simtiti bine pentru ca ce va roade cu adevarat e posibilitatea ca eu chiar sa fiu mai bun decat voi. Si asta nu puteti accepta.
P.P.S.: nu ma contrazice nimeni cand afirm ca pentru comportamentul meu la Reclamatii, ar fi trebuit sa fiu banat pentru incalcarea deciziilor administrative pentru 7 zile?

15 comentarii:

  1. Cica nu te consumi , da vad ca te consumi :D intrebarea care dintre noi are drepate ? deja sunt o gramada de oameni care is de acord ca esti un terminat , si nu doar jucatorii de WoW de pe CG , pariez ca o sa iti faci clona cat de curand , come on I know you wanna :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Neah, placerea pe care o am sa vad cum se enerveaza un fanboi ca tine cand il pun la locul lui in turma e prea mare ca sa renunt la piedestalul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahaha frustrari. Vezi ca iti apar cosuri pe fata daca te mai enervezi asa. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca un sfat... Sti ca avem IP-urile tale, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult mai interesanta ar fi rubrica "Persecutati". Cel putin pentru psihologi.

    RăspundețiȘtergere
  6. trist...suferi destul de mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-ai gandit vreodata la problema asta ? :


    Nebunul considera ca el e normal si tot restul lumii e tzicnita. Insa majoritatea invinge si il baga pe respectivul in camasa de fortza.

    Daca tot restul lumii iti zice ca esti un ciudat si nu ai dreptate mai bine ti-ai vedea de treaba si nu ai mai insista . E evident ca ai oarece probleme si acu te bati cu orice mori de vint iti ies in cale.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt de acord cu
    Sir Alex Ice! toti care ati comentat si n-ati fost implicati in discutie.......... sunteti niste pule de oameni! stoarceti-va cosurile singuri nu e nevoie sa va luati de un biet om sa va rezolvati problemele hormonale

    hai, valea! retarzii pulii mele

    RăspundețiȘtergere
  9. Si ce daca le aveti? Util va era daca aveati sanse de supravietuire, nu sunt sigur ca e cazul.
    Da, e problema mea si numai a mea ca vreau sa fie respectate reguli care sunt afisate mare pe site.
    E numai vina mea ca ma astept sa se respecte ce scrie prin regulamente si FAQ.

    RăspundețiȘtergere
  10. fanboi....hahaha
    se enerveaza el :)) el te-a luat la mishto si tu ai inteles ca s-a enervat...e mai greu cu gandirea asta

    RăspundețiȘtergere
  11. Lulul@ Nu pot sa cred ca cineva e de acord cu SAI ,lulu draga , te rog nu te baga aici ca nu stii despre ce e vorba , cand o sa stii tot ce s-a intimplat atunci vb.

    SAI@ . Orice plângere împotriva unui alt user (folosind sau nu opţiunea Report this post to a moderator) va fi soluţionată de moderatorul secţiunii respective sau, în cazuri excepţionale, de un administrator.

    Si au fost ZECI de useri care au facut report la tine , plangadu-se ca esti troll , daca tu nu te consideri problema ta , ce credeai ca conteaza pentru ei doar ce zici TU si nu ce zic altii ? ei bine te-ai inselat , daca nu poti sa intelegi ca NU admini sunt de vina ci faptul ca nu ai inteles cand sa taci , ca userii se saturasera de posturile tale atunci nu mai am ce vb . , am luat restrictie din exact acelasi motiv , dar ma vezi pe mine facand mare fas ? NU

    RăspundețiȘtergere
  12. am aflat tot ce s-a intamplat si spun in cunostiinta de cauza k esti un dobitoc. stimate dobitoc, tu nu ai o viata si trebuie sa te legi de viata lui Sir Alex Ice? SAI nu e troll, troll esti tu si restul pulelor care trag la bucile lui SAI

    RăspundețiȘtergere
  13. Inca unul , chiar imi place cum se enerveaza oamenii doar ca sa il apere pe SAI :) recunosc sunt un troll , da am luat restrictie pe o sectiune de forum pe CG , dar tac si imi vad de treaba , SAI a dovedit in blogul asta cat de troll e el , nimic altceva , oh apropo ce fac eu in viata reala nu are legatura cu discutia asta , sau ce face SAI in real life , nu are legatura cu discutia asta

    RăspundețiȘtergere
  14. nu cred ca-ti place dar e 'cool' sa faci pe indiferentul. mars la cacat esti plictisitor

    RăspundețiȘtergere
  15. Mintile slabe se recunosc dupa faptul ca nu-s in stare sa considere, nu sa accepte, alte pareri decat ale lor.
    Adica majoritatea celor care s-au exprimat aici.
    Eu as astepta sa puteti veni cu un argument de genul stergerii de catre mine a unui comentariu, ca sa puteti sa ma coborati macar pe aceeasi treapta cu voi.

    RăspundețiȘtergere