marți, 12 decembrie 2006

Cumparaturi electronice - continuare

Continuare, aceeasi actori.
Urmand indicatiile de la procesatorul de plati electronice, DotCommerce, am sunat saptamana trecuta la BCR. Joi parca a fost asta. Sambata chiar mi-au raspuns. Probabil ca fiind weekend are romanul mintea mai odihnita si isi aduce aminte sa bage intai cardul si pe urma pin-ul.
Am stat la ceva discutii cu ce operator am prins eu de la BCR. In principal pentru ca probabil a fost foarte greu sa vada ce tranzactii s-au facut de pe cardul meu. Recunosc, toata ziua nu stiu ce chestii sa mai cumpar, curg banii de pe mine si fac asa de multe operatii cu el ca salvez single handedly toata economia Romaniei!
In fine si intr-un final grandios tulumba in cauza a gasit ca din contul meu este blocata suma de x RON - care corespunde cu suma pentru jocuri, din data in care am incercat cumpararea, catre procesatorul care se ocupa de platile electronice. Deci cam am rezolvat chestiunea, suma care lipseste din contul meu era blocata 3 saptamani mai tarziu de catre cei care mi-au spus ca au trimis returnare de bani.
Presupunerea mea? I-a durut in cot de niste clik-uri si telefoane si au zis ca oricum se returneaza automat suma la 30 de zile dupa blocare. Au rezolvat-o ca-n Romania.
Ieri dimineata le-am raspuns la mail celor de la Gameshop.ro si DotCommerce. Deocamdata nici un semn de la ei.
Am mai primit eu niste vesti neplacute, cred ca iar ma enervez si imi vine cheful de reclamatii la ANPC. Dar ar trebui sa astept, sa se faca 1 ianuarie, sa fie alte reguli >:).

4 comentarii:

  1. what a series of unfortunate events! in ritmul asta parca tot the old fashioned way de a face cumparaturile e mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-i in mana nu-i minciuna. Dupa cum vad eu lucrurile se fac vinovati de faptul ca ma lipsesc de folosirea sumei respective si nici nu imi ofera in loc jocurile pe care le vreau.
    Dar observ ca nici pana acum nu au primit Warcraft-urile in cauza, altfel ar fi zis ceva in directia asta.
    Doar e interesul lor sa vanda cat mai mult, nu sa stea cu produsele in depozite si clientii nemultumiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. De asta platesc eu mereu cash :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le-am dat ocazia sa se afirme. Ce altceva se mai poate cere de la mine, decat sa am o minte deschisa?

    RăspundețiȘtergere