luni, 13 noiembrie 2006

Las' ca divorteaza >:)

Cum a fost in weekendul asta?
Pai a fost misto, am bagat NWN 2 la greu de-am reusit sa ajung spre sfarsitul capitolului 1 si mi-am urcat paladinul la nivelul 10 de i-am bagat la feats si un great cleave si urmeaza cat de curand two weapon fighting si improved two weapon fighting. Iar pentru mine urmeaza un Ati X1950PRO pe AGP, cand apare la noi ca X800XL-ul meu nu ma tine chiar asa de bine in NWN 2. Bine, ca e si chestie de optimizare care nu au facut-o producatorii si drivere care trebuie sa le faca ATI sa se inteleaga cat mai bine cu joculetul. Dar problema cea mai ciudata e ca jocul e mai cursiv in spatiile externe, decat in case si catacombe. Si nu e chiar o placa video anemica, iar cu 2 giga de memorie ar trebui sa aiba destul spatiu de actiune. Btw, ajuta sensibil de mult la timpii de incarcare sa fie hard-ul defragmentat.
He he am avut si un mic side-quest, am iesit sa ma vad cu o prietena cu care m-am cunoscut la un master nenorocit din ASE. Singura chestie buna la masterul ala e ca am dat peste cateva persoane, de fapt doar fete cred, pentru care sa merite sa ai respect. O plimbarica intr-un parc si pe urma a avut pofta de un ceai, dar... Ei bine era sambata si toate localurile din zona erau rezervate pentru nunti. Se mai intampla minunea sa ies si eu din casa, sa mai socializez si eu si astia ma saboteaza cu nuntile si vietile lor insignifiante.
Bine, intr-un final am mers la o cafenea ok, am baut un suc doua, am mai vorbit de una de alta si-a fost agreabil.
Pe urma mi-a inghetat fundul pe drumul acasa, dar am bagat The Cell in urechi si nu am mai observat c-a avut grija Stephen King sa imi distraga atentia.
Dar a fost misto :D.
Iar astora care ne-ati facut sa umblam degeaba... las' ca divortati voi >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu