luni, 20 noiembrie 2006

Gameshop.ro

Nu merita prea multa incredere.
Am comandat W3:RoC si W3:TFT de la ei. Am platit in avans cu cardul, banii s-au scazut din contul meu. Nici la doua zile dupa nu m-au sunat sa ma anunte macar ca ei de fapt nu au jocurile in stoc. A trebuit sa sun eu ca sa aflu asta, si a ramas ca imi returneaza banii. Nu banii ma intereseaza pe mine, eu vreau jocurile, dar tot ma freaca la menta ca nici pana acum nu au ajuns banii aia inapoi in card.
Neseriosi, nu am ce sa le fac, sunt neseriosi.

2 comentarii:

  1. Am comandat shi eu NFS Most Wanted si am fost sunat ca o sa-l primesc in cateva zile si au trecut 2 luni si tot nu l-am primit. De aceea cand cumpar ceva de pe net platesc numai ramburs, e mai sigur asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici acum nu mi s-au intors banii in card, asa ca azi sper sa am timp sa trec pe la BCR sa-mi iau un extras de cont, il scanez frumusel si pe urma mail:
    "Daca nu intra banii pana maine dimineata, dupa amiaza ma duc cu extrasul de cont la ANPC."
    Sa aiba frumusel o reclamatie acolo, ca nu strica.

    RăspundețiȘtergere