marți, 7 noiembrie 2006

Foen nou

Din ce am inteles eu pe aici, sor'mea ar fi paradit foenul vechi al familiei. Asa se duce dracu' planul de a-l lasa mostenire copiilor si copiilor copiilor nostri.
Bun.
Sor'mea isi ia un foen nou, unul din ala cu nu stiu cate accesorii care nu am idee la ce mama dracu' pot servi pentru ca pentru mine arata ca niste instrumente de tortura folosite prin Evul Mediu pentru obtinerea confesiunilor. Da, am incercat sa il folosesc si practic mi-am scos un ochii cu una din draciile alea.
Singura solutie a fost sa iau chestiunea in mana si sa imi caut foen singur, ceea ce am facut in weekend pe net desigur - modelul ales fiind un Revlon JetPower. Am ajuns prin Obor cautand un amarat de ventilator Akasa pentru chipsetul placii de baza al lui taica'miu si am vazut scris mare mare Domo. Din cauza unor observatii ca nu sunt spontan - si nu sunt, chiar deloc daca se poate, multumesc frumos - m-am gandit ce naiba, hai sa vad ce suflatoare au la Domo. Intru eu pe acolo, ma invart frumos, urc la etaj si acolo am noroc de o d-na de la vanzari care vazand mutra absolut pierduta si nedumerita a subsemnatului ma intreaba ce am nevoie si ma ajuta sa imi rezolv problema cu un Philips Compact 1400. Da' e negru cu roz si imi place :))
Ventilatorul? La magazinul Xevolution nu era nimeni cand am ajuns eu, pe la 6 fara 5 minute. Ce naiba program au baietii aia, eu stiam ca au pana la 18.00 cel putin? Pe mess nu raspund... Enervant!
Btw, Eloa ar trebui sa fii tare mandra de mine: am avut cred cel putin 15 ocazii in postul in care sa fac referire la "PLM", vreo cateva ocazii chiar am avut mare pofta - dar eu sunt puternic, sunt un adevarat mascul feroce, m-am dus intr-un colt si am asteptat sa imi treaca infuzia de testosteron.

4 comentarii:

  1. Hehe... Nush dc mi-a venit in cap cand am facut sleeving la sursa si aveam nevoie de aer cald shi feon-ul meu lame nu facea fatza :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Of...probleme existentiale...recomand moartea prin spanzurare cu firul de la foen (cumparat de pe net desigur).

    RăspundețiȘtergere
  3. Avut problema, rezolvat problema. Missa happy!

    RăspundețiȘtergere