luni, 27 noiembrie 2006

Dileme de Craciun

Am de luat cateva cadouri de Craciun. Nu obligatoriu, nu am cine stie ce obligatii, dar am chef sa fac si ceva dragut din cand in cand. Destinatarele sunt niste muieri din viata mea, si am decis sa le iau niste mp3 playere. Nu sunt sanse sa se intalneasca intre ele... si chiar daca se intalnesc si vad ca au cadouri identice ma doare fix in cot.
Doar ca nu prea m-am hotarat la care model sa iau. Variantele sunt:
i.Beat jess
i.Beat classico FM
i.Beat organix [FM]
Acuma ele nu merita un mp3 player de mai mult de 512 mega, oricum e prea destul si ca le bag in seama cu atata. classico nu s-a adus decat in versiunea de pink de 2 giga, asa ca pica. Nu au ce face si oricum nu merita asa ceva.
Dintre celelalte 2 modele, cel dragut e mai scump decat celalalat cu ~100 de RON. Viata m-a invatat ca daca esti domn cu femeile, adica sa le iau versiunea draguta, ele sunt scarbe cu mine, asa ca drept urmare voi lua versiunea cea mai ieftina. Oricum e bun, caracteristici misto, casti Sennheiser - de fapt toate modelele au casti Sennheiser asta fiind si criteriul dupa care le-am pastrat in cursa. In oferta Skin sunt mult mai multe modele, dar acestea mi-au atras atentia in mod special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu