miercuri, 1 noiembrie 2006

"Boul ala"

Astazi continuam studiile asupra psihicului feminin juvenil.
2 persoane de sex feminin se cearta din cauza ca una dintre ele a folosit periuta de dinti a celeilalte. Cea batrana nu a stat pe ganduri sa se uite care e a ei si a folosit-o pe cea care apartine celei tinere. Cea tanara aer cate o periuta de dinti in ambele bai, ca sa poata sa se spele pe dinti in oricare din ele este libera.
Faptul ca doar una din bai este sistematic ocupata mai indelungat este vina unui exemplar al sexului masculin.
Dar pentru faptul ca cea batrana nu s-a uitat, a pus mana si a folosit un obiect strain care nu-i apartinea este desigur tot vina "boului ala care se spala 3 ore".
Cateva comentarii:
1. exista si barbati carora le place sa fie curatei, uzi si sexy. Si se balacesc cam mult in baie.
2. "boul ala" nu a silit pe nimeni sa foloseasca alta periuta de dinti, el nu s-a atins de ea, nici macar nu stia ca exista cea de a doua periuta de dinti. Dar este absolut evidenta logica prin care el este de vina pentru actiunile altor persoane asupra unor obiecte a caror existenta nici nu o banuia.
3. de ce "boul ala care se spala 3 ore" si nu "boul ala care mi-a dat mp3 player de $$$ ca sa ascult cartile audio si sa am flash de 1 giga" sau chiar "boul ala care mi-a luat mouse wireless pentru notebook"
4. "boul ala" a fost sa-si traga 4 acumulatori Memorex AA de 2700 mah si pentru ca este "boul ala" in loc sa ii ia si celei tinere acumulatori Memorex AAA de 1000 mah... s-a abtinut dupa dictonul:
"I can be nice. I just choose not to."

3 comentarii:

  1. bhahahahahahahahaha... daca stai 3 ore sa te speli :)))))))))!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce te fastacesti atata, Alex? Spune direct: eu, ea, el, vaca, bosorogul, baba. N-am retinut decat ca esti curatel si ud si sexy. De fapt, cred ca asta era esentialul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum gandesti ;)

    RăspundețiȘtergere