luni, 27 noiembrie 2006

Bug-uri in WoW

1. Eu primesc mesaje de genul "You are facing the wrong way" si "You are too far" cand nu-s in pozitia la care au visat cei de la Blizzard ca trebuie sa fiu ca sa dau in dusman. Dar dusmanul nu are nici o problema sa ma loveasca cu arme melee desi eu fug, el este undeva in spate, dar eu primesc damage desi el nici macar nu se vede pe ecranul meu. Eu primesc mesaj cand incerc sa folosesc veo vraja ca sunt in afara razei de actiune. Dar monstrii din WoW sufera selectiv de asa ceva, atacurile lor se teleporteaza la mine desi nu mai sunt de mult in zona lor de actiune.
2. Eu nu pot sa trec prin copaci sau stanci, dar aparent sagetile si gloantele dusmanilor pot sa ma nimereasca desi eu nu pot nici macar sa ii vad din cauza obstacolelor intre noi.

3 comentarii:

  1. Ce descrii tu sunt simptomele unei legaturi la internet de mana a treia, care genereaza spike-uri ce nu se reflecta in lag tracker.
    Not Blizzard's fault

    RăspundețiȘtergere
  2. Cablelink de la RDS merge foarte bine, lag tracker e pe verde tot timpul.
    Ciudat e ca nu prea apar din astea cand am utorrent lasat la luat in background. Cel mai des apar daca e doar WoW pe teava.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci dupa cum spuneam, lag spikes care nu apar pe lag tracker.

    RăspundețiȘtergere