miercuri, 8 noiembrie 2006

Ghita Reloaded

Hainita sta in cui
Afara soare nu-i
Nimic nu-i bun de cand
Mi-o trag cu Ghita
Dar Ghita nu-i in sat
Eu m-am interesat
Imi pare ca-i plecat
Dupa granita la regulat...
Greu, tare mi-i de greu,
Vreau, stiu ca pula vreau;
Stiu ca si tu ma placi
Spune, Ghita, ce tu futi?
Ori vina ori ti du
Ori o bagi, ori nu
Eu te rog nu ma-nerva
Ghita ce-i cu pula ta?

REF: Ghita, te-astept diseara la portita
Goala sub fustita
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu pula goala
Cine ti-o mai trage ca si mine
O seara intreaga calare pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa ti-o suga asa de tare!

Ghita, te-astept diseara la portita
Goala sub fustita
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu pula goala
Cine ti-o mai trage ca si mine
O seara intreaga calare pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa ti-o suga asa de tare!

Ghita, te-astept diseara la portita
Goala sub fustita
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu pula goala
Cine ti-o mai trage ca si mine
O seara intreaga calare pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa ti-o suga asa de tare!


Asa cum trebuiau sa fie versurile, daca ar fi fost aia in stare sa faca macar o treaba ca lumea.

6 comentarii:

  1. :) bine aranjat nu zic nu... totusi data fiind varsta pustoaicei cred ca unele lucruri de acolo sunt fizic imposibile. humm. sau... nu? oare cati ani are ghita asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine melodia asta ma cam scarbeste exact din cauza varstei reale protagonistilor. La fel ca reclamele "daca ma saruta". Ma dezgusta.
    Dar daca se chinuie sa se dea drept ceea ce nu este... eu sunt de principiul sa le dai oamenilor ceea ce cer. De aici si tratarea ca un adult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Omu', ai o problema majora.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, traiesc intr-o tara in care nici la o chestie facuta asa pe fata nu reactioneaza nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt multe alte nedreptati pentru care ai avea suficiente motive sa reactionezi asa. Copila chiar are talent - te puteai duce la concert, sa te convingi. Quit acting like a kiddo..

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu are nici un talent. Orice copil de 3-4 ani cu puls si respiratie fara mijloace asistate poate canta la fel sau mai bine.

    RăspundețiȘtergere