sâmbătă, 19 ianuarie 2008

MSI si wireless

De cand am laptop-ul meu, which I love dearly pentru ca e asa mic si oranj si e doar al meu, am vrut sa fac 2 chestii pentru el:
sa ii mai pun 1Gb de memorie
sa ii schimb placa de retea cu un model care are si bluetooth integrat
Saptamana asta mi-am facut timp sa il iau dupa mine si l-am lasat la operat la service. Din pacate cu succes partial pentru ca placa de retea nu stiu ce dracu' are dar pierde conexiunea, o gaseste, laptop-ul ingheata si nu mai raspunde decat la butonul de stins. Cu un USB stick wireless de la MSI luat de mine prin antichitate pentru folosit prin casa in caz ca era vreun PC in plus de bagat in retea merge netul, merge download-ul... tot. Stabil, fara blocari, fara deconectari, fara probleme.
Asa ca e cam clar ca MSI-ul o sa isi primeasca placa aia de retea inapoi, nu se poate sa nu fie stricata. Mai nou nici nu mai gaseste reteaua in timp ce stick-ul trage foarte bine mersi de pe torrente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu