duminică, 20 ianuarie 2008

Inghetat

n-o cunoasteti: nu vrei sa-mi raspunzi?
Alex: nu-s bine dispus
n-o cunoasteti: ce-ai patit?
n-o cunoasteti: o matza e de vina?
n-o cunoasteti: nu vrei sa-mi spui?
Alex: nici o matza :|
n-o cunoasteti: atunci?
Alex: si placa aia de retea a cedat de tot
n-o cunoasteti: de la laptop?
Alex: nu mai gaseste nimic
n-o cunoasteti: si nu se poate rezolva?
Alex: ma enerveaza
n-o cunoasteti: maine o sa ai una noua, nu?
Alex: asta trebuia sa fie cea noua
n-o cunoasteti: vorbeam de placa de retea
Alex: si eu la fel
Alex: asta merge in blog :))
n-o cunoasteti: ?

Oare cand exact am devenit atat de rece incat sa ma enerveze mai mult placa de retea care nu merge decat ca n-am nici o matza sa ma toace la cap si sa ma terorizeze cu nimicurile ei?
Uneori cand vad pe cate o matza cum isi pregateste singurul esafodul pe care sa isi execute sufletul din cauza vreunui idiot... aproape ca simt compasiune. Poate pentru ca am facut si eu asta candva. S-ar putea sa mai fi ramas ceva sub gheata si sub cenusa. Desi de cele mai multe ori imi pare bine sa vad cum sufera, doar asa are cum sa inteleaga ce a gresit si ce trebuie sa faca diferit la urmatoarea relatie. Si imi pare bine pentru ca ma simt razbunat, pentru ce am incasat eu.
Da' al dracu' sa fiu daca mai am de gand sa muncesc eu sa ma lupt cu suspiciunea "ei" ca sa repar ce-a ucis in sufletul ei altul. Nu e chestie de marfa la mana a doua, oricum dupa niste cm e ca noua, da' e numai vina ei de fapt ca n-a ales mai bine. Toate femeile astea nu au mame? Alea ce pazesc, nu le invata sa aiba grija cum sa judece barbatii? Parca sunt bolnave, au 3 faze ale evolutiei:
intai le place cretinul cel mai dragut din comunitatea in care se afla, care o inseala cu cea mai buna prietena
pe urma ala care are masina si bani, care o inseala cu tot ce prinde
si intr-un final dintre toti a ramas doar ala ciudat si tacut din grup, care nu e popular, nu curg banii de pe el si nu mor femeile dupa el, singura calitate e ca inca nu si-a batut joc de ea.
Acum nu putea sa o duca mintea de la inceput sa se gandeasca ca tona aia de filme pe scenarii de genul asta pe care le-a vazut si tot rasvazut si cartile de amor pe care le-a citit au vreo baza in realitate? NU!
De ce dracu' or fi asa cu capul in nori? De ce rabda atatea magarii in speranta ca dobitocul lor se va schimba?
Ok, esti un tip decent, nici prea prea si nici foarte foarte. Nu crapa oglinda cand te uiti in ea, bani de un weekend la munte ai, nu te doare mana sa ii iei o floare sau o melodie de pe net. De ce trebuie sa minti, sa joc teatrui si sa manipulezi ca sa primesti ceea ce este de drept al tau? Chiar daca este pentru binele "ei", tot murdar te simti pentru ca trebuie sa fii la fel ca altii.
In vremurile noastre nu mai are sens sa fii gentleman sau domn. Femeile din ziua de azi sunt niste curve in calduri a caror constiinta cauta si accepta si cea mai mica scuza, orice doar sa se futa. Sau oare chiar sunt atat de disperate dupa un pic de atentie si afectiune? Pentru ca in mod sigur o cauta in toate locurile gresite si nu unde o vor gasi.

2 comentarii:

  1. frumos textu`.. iti place sa-ti savurezi suferinta uneori? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sa ma cunosc. Uneori asta nu este cel mai placut lucru din lume.

    RăspundețiȘtergere