joi, 3 ianuarie 2008

Colinde si pistoale

Pe pisoi l-a apucat cheful sa aiba colinde romanesti. Nu neaparat ca sa asculte, dar sa fie acolo daca are cumva chef de ele. Si... dezastru, nici un colind romanesc pe trackerele de torrente, nici macar pe cele romanesti. DC++? Nu multumesc, si politia a auzit de el, asa ca nu mai e la moda. Plus ca ma enerveaza ideea sa depind de un singur user, iar hub-uri de DC gasesc foarte greu in timp ce de torrente gasesc usor. Torrentele merg repede, si functioneaza transferul chiar daca sunt picate, cazute, offline sau altceva.
De ce dracu' sunt toti niste americanizati si nu pun decat mizerii din alea care nu se aplica pentru Romania? Avem colinde frumoase (daca ar fi si ceva mai vesele melodiile ar fi mult mai bine, parca sunt la prohod cei care canta) si deja avem destula parte de incultura americana cu fiecare sticla de cola si mers la McD.
Asa ca pisoiul a plecat in expeditie la Diverta Mall sa caute CD-uri cu colinde romanesti. Spre surprinderea mea, am gasit chiar un stand separat pentru colinde, dotat destul de bine. Asa ca am dat un pic iama: Angela Similea si Marius Teicu, Colinde transilvane 1 si 2, Irina Loghin, Hrusca... ce mai, le-a facut pisoiul ceva vanzare si s-a dotat bine.
Neavand prea multa treaba s-a mai plimbat prin Diverta, sa vada ce oferte sunt pentru Craciun. Nimic deosebit de altfel, nimic care sa atraga atentia. Pana a ajuns la rafturile dedicate baietilor si acolo a ramas tintuit la pistoalele de jucarie. Mi-aduc aminte de pistoalele de jucarie cu capse si fara care era de vanzare la noi si cele aduse de taica'miu din vreo delegatie afara. Cat de mizerabil finisate erau pistoalele romanesti, inclusiv capsele care din 5 nu pocneau decat 3 sau poate 4 si daca aveai auz bun le si auzeai. Ce mistooo era pistolul ala pe care mi l-a adus taica'miu, argintiu si cu role de capse de 100 care toate se auzeau... Cand am vazut ce pistoale de jucarile dragute au, mi s-a facut pofta si mi-am luat 2:


Si ma duc sa mai iau, si capse pentru ele pentru ca asa am chef.
Ce l-a deranjat pe pisoi a fost starea jalnica in care a gasit produsele la raft, pistoale scoase din cutii, cutii lipsa, cutii rupte. Le-am mai pus in ordine, tot arata ca naiba. Parinti care nu-s in stare sa isi stapaneasca odraslele, copii prost crescuti care nu-s in stare sa isi dea seama ce mult au - si jucarii, si parinti care pot sa le cumpere, angajati care nu pun ordine in rafturi. Daca ar fi sa judece dupa asta, viitorul Romaniei nu e prea bun cu atatia lenesi si nerecunoscatori.
Sunt curios ce o sa zica taica'miu cand ii dau cadou un pistol facut sub licenta Piratii din Caraibe ca sa ii sperie pe baietii de la firma cu care colaboreaza...
In mod clar pisoiul nu e intreg la cap, dar se vede pe cine a mostenit :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu