marți, 22 ianuarie 2008

Crysis

In fine un shooter decent, chiar bunicel. In materie de gameplay si scenariu nu aduce cine stie ce inovatii, ba chiar se poate spune ca urmeaza moda shooter-elor la costum incepute timid de Half Life.
La capitolul scenariu, cine dracu' crede ca o echipa de 5 super soldati este trimisa pentru o simpla misiune de salvare? E clar ca urmeaza sa se intample ceva rau rau.
Numarul de arme purtate este limitat ca numar, doar 2 de asalt plus pistoalele si din cand in cand lansatorul de rachete. Nu mi-a placut ca trebuie sa aleg intre SMG, un AK47 glorificat, SCAR, shotgun, precision rifle si minigun 2 pe care sa le iau dupa mine. Dar macar munitia pentru ele o car dupa mine si daca schimb arma am deja munitia ramasa. Adauga poate niste realism situatiei, dar mi se pare incomod si cam ciudat intr-un joc SF in care esti un super soldat. Add-on-urile pentru arme sunt unele interesante ca luneta sau laser-ul pentru tintit (ce de headshot-uri am bagat dupa ce am facut rost de laser de la prima SMG) si lansatorul de grenade sau inutile, ca sageata tranchilizanta si amortizorul cu care nu am ce face.
Adversarii sunt in principal coreeni de toate marimile si culorile, dar mai ales galbeni. Mai trag, se mai ascund, mai arunca o grenada si au mania sa ia locul celui ucis la mitraliera de ajung sa fie un morman de cadavre si ma intreb pe unde mai au loc sa treaca urmatorii ca sa ajunga la mitraliera. Ticalosii poarta armura si pot incasa cateva gloante inainte sa moara. Cu antrenament si laser pointer ii impusc in cap si mor instant, cu exceptia unora dintre cei care au casca pe care le-o zbor cu primul glont iar al doilea ii trimite dupa ea.
Vehiculele sunt utile doar pentru turetele de pe ele si protectia suplimentara - dar daca nu esti atent si explodeaza cu tine in ele se considera ca au murit. Pentru deplasare maximum speed este mult mai rapid, periculos de rapid chiar pentru ca te poate arunca in mijlocul unui grup de coreeni.
Spre sfarsitul jocului dai de niste extraterestrii, care sunt mai greu de ucis... dar daca trebuie, trebuie :D
Sunetul este decent, dar armele mi se pare ca suna un pic... gol si nu se simte fiecare glont, cum loveste. Grafica este de exceptie, noroc cu 2xHD3850 si un Q6600 dar chiar si asa setarile high pun dificultati uneori. Inteligenta artificiala nu e rea, dar misiunile sunt cam standard omoara aia rai si apasa pe buton, cea in care il protjezi pe Prophet este cea mai reusita de pana acum - si acolo am ramas deocamdata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu