sâmbătă, 12 ianuarie 2008

De ce nu ma mira

Femeile sunt tare ciudate.
Le minti se supara, daca le spui adevarul nu le convine.
Nu le bagi in seama esti insensibil, daca te interesezi de ele le iei spatiul.
Vrei sa ajuti le iei independenta, nu vrei nu esti acolo cand au nevoie.
Daca le asculti o faci cu motive ascunse, daca nu esti un egoist caruia nu ii pasa.
Multa rabdare trebuie cu surprizele de care sunt pline... dar uneori merita. Nu cred ca le suportam toanele lor si nici ele nu suporta defectele noastre fara sa aiba vreun interes. De orice fel o fi, tot la niste egoism se ajunge. Cinic? Poate. In mod sigur mi s-a sictirit sa vad ca vorbele sunt mai importante decat faptele, desi toata lumea pretinde contrariul. Eu am facut progrese, macar nu mai cred in povestile care mi se indruga. Eu fac altfel, acord un pic de incredere pe credit. Daca mi se intoarce cu dobanda, mi-am scos investitita. Daca nu, asta este, macar nu a fost cine stie ce mare investitie. Esentialul este sa nu ai cine stie ce asteptari.
Nu cred in dragoste, n-am nici un motiv. Dar sunt deschis posibilitatii de a ma insela, ar fi o schimbare placuta.
Ce vor femeile? In lipsa unor dovezi concludente pentru contrariu, sa fie mintite frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu