luni, 8 iulie 2013

Draci la patrat

Pentru duminica de azi era in program un mers la MTR, pentru ca aveau targ de produse mestesugaresti (de la textile la miere), expozitie de poze cu ii, ceva cu croati, alta cu Ada Kaleh - multe chestii de vazut. Cu siguranta mi-ar fi placut sa explorez si sa fac poze, gaseam destule puncte de interes sa imi intretina curiozitatea.

N-a fost asa. Dilema pe care o am acum este in privinta carui fapt ma enerveaza mai mult: ca n-am ajuns la muzeu sau ca nu mi s-a spus de schimbarea de program? Tind sa cred ca partea a doua, fecioarele-s obsesive cu regulile si planurile si daca vrei sa enervezi pe una strica-i proiectele frumos ordonate. Mai ales cand n-au fost cererea sau ideea mea.

Meditand eu un pic la aceasta chestiune am ajuns la concluzia ca ma enerveaza situatia iar ce n-am de gand sa fac este retributie pe masura. Nu trebuie sa ma tin de rautati, e de ajuns sa nu fac un bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu