duminică, 28 iulie 2013

Aniversare TheGameCast.Net

Cel mai bun site de stiri despre jocuri si-a aniversat ieri 5 ani de existenta si 3 ani de cand au podcast saptamanal, ajungand chiar la editia 100.


Un astfel de eveniment trebuia aniversat si actiunea s-a desfasurat cu mult entuziasm si succes in Club A. Daca pana si eu m-am simtit bine, va dati seama ca atmosfera si distractia a fost la cote maxime :)).

Chiar daca a inceput cam cu o ora mai tarziu decat era programat, si doresc sa ii multumesc pe aceasta cale si mamei personajului care a umblat la microfoane, totul s-a desfasurat relaxat.

In prima parte am avut o prezentare a site-ului si istoricului celor 2 membri fondatori, ne-au povesti despre ei, despre jocurile care i-au modelat, evolutia TGC.Net, planuri de viitor care suna foarte bine si le doresc sa le reuseasca toate proiectele in care se implica.


A urmat o runda de intrebari din partea publicului, recompensate cu raspunsuri pe masura si premii la alegere de pe o masa care a fost neincapatoare pe putin spus.



Concursurile pe jocuri s-au desfasurat repede si intens, e frumos sa vezi pasiunea si interesul jucatorilor, bucuria reala cand castiga si dezamagirea profunda cand pierd. Worms Reloaded, Sonic, Injustice si Mortal Kombat au fost jocurile folosite pentru a determina 8 castigatori de premii foarte generoase pentru cei clasati pe locurile 1 si 2.

Nici fetele nu au stat deoparte, ne-au aratat ce stiu sa faca ele in Mortal Kombat


Eu am fost cuminte si-am stat in banca mea, n-am avut tupeu sa le provoc, convins fiind ca n-am vreo sansa.

Alegerea castigatorilor la tombola s-a facut live, cu random.org, intr-un mod cat se poate de transparent si profesionist - asa cum si trebuie facut.


Toti castigatorii la concursuri de-abia au incaput pe scena si in poza iar sponsorii au fost foarte generosi cu premiile, de-abia le-au putut duce cand au plecat cu bratele pline.


Atmosfera a fost super, berea rece si distractia maxima. Mai vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu