vineri, 29 ianuarie 2010

Vesti bune

E bine ca mai exista si asa ceva, mai ales cand e vorba de persoane care de fapt au nevoie de ele mai mult decat am eu.
Anul trecut m-a rugat o prietena sa ajut eu o prietena a ei, ce avea nevoie de niste bani pentru cateva zile. A fost usor, ce mare lucru sa ma duc la bancomat si sa-i scot dupa care sa ma intalnesc cu ea sa ii livrez. Mie chiar mi s-a parut ca m-am miscat incet, o data ce am acceptat o responsabilitate si am zis ca fac ceva trebuie sa execut. Prietena in cauza era si este din pacate grav bolnava, a avut parte de multe lovituri in viata, dar am aflat ieri ca se schimba lucrurile in bine pentru ea. Trebuie sa faca o operatie grea in februarie, si dupa ultimele analize sansele de supravietuire de maxim 5% i-au crescut miraculos la 70%. Asa ca toata lumea este bucuroasa si optimista, ii tinem pumnii si speram la si mai multe vesti bune in continuare.
Ieri pe seara vorbesc cu alta prietena si imi spune ca sunt invitat la nunta ei, aici povestea e mai lunga. Cu ceva ani in urma am fost cu ea la munte, intr-o tabara organizata de ASE. Si pentru ca pe atunci eram la fel de corect si sententios ca acum, i-am informat prietenul oficial ca il insela cu un personaj din tabara. Eu, de fraier cinstit ce sunt, nu am avut ganduri sa ii fac felul fetei desi stateam in aceeasi camera, am considerat posibilitatea si am zis nu. A iesit scandal, prietenul ei s-a convins pana la urma ca eu spuneam adevarul, s-a despartit de ea. In mod total surprinzator, am ramas prieten cu fata, la un moment dat ieseam impreuna si era ea interesata de mine, n-as putea sa explic de ce. E, la una din iesiri s-a autoinvitat tipul cu care urmeaza sa se marite acum, l-am vazut ca e interesat de ea asa ca eu m-am dat la o parte si nu m-am mai amestecat. Asa mi s-a parut corect, daca eu nu eram preocupat de ea, am lasat cale libera altuia... chiar daca nu e la fel de frumos, destept si modest ca mine, desigur :P.
Mie imi pare bine ca s-au linistit, sunt la casa lor, motanelul lor o duce bine, toata lumea fericita.
Se mai intampla si lucruri bune persoanelor care au nevoie de ele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu