sâmbătă, 9 ianuarie 2010

JE suis un artiste

Studiu de caz:

Continuare studiu de caz:

Cred ca este edificator, se ia o pizdutza cu pretentii de artista, i se distorsioneaza vocea prin mixer, placa de sunet si eventual si cu SoundForge daca mai e nevoie de facut asta si in soft. Se baga o repetitie de aceleasi note si sunete de cateva zeci de ori, cu variatii foarte putine, pentru ca publicul in majoritate si eminamente tembel spre oligofren sa le poata retine si recunoaste usor.
Mi-e mila de cei care apreciaza genul acesta de cacofonie sonora, e semn de minte slaba lipsita de imaginatie sa iti placa un retard care produce "arta" prin copy paste si glisare de butoane, e aceeasi diferenta intre el si compozitori adevarati ca intre amatorii ce asambleaza PC-uri pentru hiperuri si mine. PC-urile pe care le asamblez si instalez eu sunt opere de arta pe langa excrementele aruncate pe asa zisele televiziuni de muzica de retardati ca DJ Chixulescu.
Asa ca am stat eu in coltul meu sa cuget la ce parere am despre existenta acestui personaj iar decizia la care am ajuns e ca este un bou si nu ma intereseaza mizeriile pe care le semneaza si are tupeul sa le numeasca muzica. Eu nu zic ca am facut PC daca e in carcasa de carton lipita cu scoci si scuipinol, poleita pe deasupra cu sclipici si staniol ca sa ia ochii de la mizeria din interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu