sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Revelion cu griji

Pentru ca am tras o sperietura de pe urma lui Mr. Bilbo, anul acesta nu am fost chiar deloc interesat de toate eforturile, de altfel complet inutile, facute de altii pentru a uita si ignora care este realitatea vietii lor zilnice.
In mod normal domnul Bilbo presteaza zilnic la tavita cu precizie de ceas, asa ca pe 31 chiar ne-a speriat pentru ca nu si-a respectat programul. Spre seara cautam clinici veterinare care sa fie deschise pentru ca el tot nu se exprimase, am tinut mic consiliu de familie ca daca nici pe 1 dimineata nu gasim la tavita manifestarea sa "artistica" il ducem la doctor. Nu am vrut sa il stresam inca o data dupa ce lunea trecuta l-am dus la verificat, preventiv.
Ne-a ajutat Dumnezeu cred si dimineata din prima zi a noului an a fost totul ok, ne-a parut bine ca nu l-am dus la doctor sa il forteze sa dea afara cu medicamente si ca s-a rezolvat de la sine. Iar eu acum nu ma joc WoW, pentru ca asta am oferit cand m-am rugat sa ii fie lui bine. Deja sunt la a doua zi si parca nu mai e asa tare vocea aia care ma impinge sa ma logez, si care vrea sa ma corupa sa nu imi respect promisiunea.
Toata agitatia aceasta care are loc in fiecare sfarsit de an, cu Revelionul, programele la televizor, organizarile de petreceri, iesitul in oras si in general tot efortul asta de a te distra ca sa poti spune ca ai facut ceva... ei bine, pe mine ma lasa rece si ma duc cu gandul la niste gaini cu capul taiat. Nu ma intereseaza si nu ma tenteaza in situatii normale toate aceste superficialitati, dar de data asta cu asemenea griji pe cap ce sa ma intereseze bautura, mancare, distractie, agitatie... duca-se dracu', motanului meu sa ii fie bine.
Chestiune de prioritati si responsabilitati, sper ca atunci cand ma fac mare sa fiu un adult responsabil si pe care se poate conta. As putea fi mai bun in aceasta privinta, eu fac ceea ce trebuie pentru ca stiu ca asa este corect, iar eu vreau sa fiu eu cel corect si cu principii, nu neaparat pentru ca simt din start din natura mea dorinta de a face ceea ce este corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu