marți, 4 iulie 2006

Spam de pe Neogen

Muistii aia nenorociti de pe neogen.ro mi-au facut cont pe site-ul lor jegos c-asa le-a casunat lor dupa ce au facut rost de adresa mea de mail de undeva.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ok, alupigusul din poza de mai sus nu are nici o treaba cu mine, dar absolut niciuna.
Chestii gen dezabonare nu exista (motiv pentru care se impune un drum pe la ANPC, sa-i dau in gat). In schimb am facut urmatoarea magarie:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sa trimita ei notificari pe adresa aia de mail :D, cea care se vede si in prima poza care e facuta dupa modificare. Labagii nenorociti! Da' tot le-am tras-o :)))))

3 comentarii:

  1. Am vazut, le-am reclamat fundurile alea amarate. Metoda mea insa e mai buna, sa trimita ei spam pe cont de Yahoo! Mail inexistent sa primeasca inapoi ca nu exista, sa-i coste serverele si curentul un pic mai mult in timp ce pe mine nu ma mai doare capul.
    Asta da viata :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parerea mea mon cher este ca te agiti degeaba, cei de la Neogen nu iti fac cont pentru ca au gasit adresa ta undeva. Ori ti-ai facut singru cont, ori unul din distinsii tai prieteni ti-a facut. Si apropo limbajul folosit si exprimarea denota gradul de cultura si civilizatie care le ai. Mi-e rusine ca esti conational cu mine. Sper sa emigrezi. Datorita tie si oamenilor tembeli ca tine merge tara asta asa prost.

    RăspundețiȘtergere