miercuri, 19 iulie 2006

Admiterea in ASE Preludiu

Daca ar stii oamenii ce mizerie de oameni sunt multi dintre cei din ASE s-ar gandi mai mult inainte sa isi lase copiii pe mana lor. Pe de alta parte probabil ca e la fel sau mai rau in toate institutiile de invatamant superior.
Astazi am chef sa povestesc despre admiterea in ASE, si care e realitatea din spatele ei.
Pentru inceput trebuie stiut ca taxele se folosesc pentru a plati sume de ordinul zecilor de milioane sau sutelor de milioane pe cap vita furajata din anumite comisii. In schimb cei care fac munca de supraveghere nu primesc nimic.
Pe urma merita stiut ca in fiecare sunt cam aceleasi persoane care fac supravegherea efectiva, desi ASE-ul are mult mai mult personal decat cei necesari pentru admitere. Doar ca unele persoane sunt mai smechere si nu le apare numele niciodata pe listele de supraveghere. Nu le-am vazut niciodata pe liste pe nici una din femeile care lucreaza in Cihoschi... si sunt acolo sute de muieri. Si cica e obligatia fiecarui angajat.
Si mai interesant e ca cei care nu se prezinta la supraveghere pierd bonurile de masa, dreptul la prime si chiar dreptul la al 13-lea salariu. Mie mi se pare cam discriminare si abuz cras, sunt curios daca scrie asa ceva negru pe alb in regulamentul ASE. Sa iti taie ce este aferent unei luni, nu un an intreg. Si btw, nu cred ca ASE-ul are la mana document ca eu am luat la cunostiinta de drepturile si obligatiile acestea.
Nu-i asa ca e foarte frumos ca aceste drepturi sunt negate si femeilor gravide, care trebuie sa supravegheze cu burta la gura? Practic sa nasca la admitere. Sau ca mirese cu bilete pentru luna de miere sunt penalizate daca nu vin la supraveghere.
Nu esti iertat nici cu adeverinta de la doctor ca esti bolnav. Doar cu dovada de internare in spital. Chiar sunt curios, cum se pot astepta sa vii la supraveghere cu o entorsa sau chiar picior rupt.
Si inca o discriminare e faptul ca TESA trebuie sa vina in toate cele 3 zile de admitere, in timp ce cadrele didactie (si merita stiut ca sunt mai multe cadre didactice decat TESA) vin doar de 2 ori.
Eu am o problema cu diminetile, asa ca voi incerca intai cu frumosul sa fiu doar dupa amiaza. Daca nu merge smenul, imi bag picioarele in banii aia, fundul meu e mult mai important decat niste zeci de milioane. Prefer sa nu am ce sa repar, decat sa am banii sa repar. Si asa inca imi face figuri.
Imi bag picioarele adica intentionez sa fac ceva scandal pentru orice penalizare care depaseste ce este aferent celor 2 zile de supraveghere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu