sâmbătă, 15 iulie 2006

Chestiuni de sanatate Part 2

Se pare ca mi-e ceva mai bine, am inceput sa misun si sa ma tin de rautati :D. E adevarat ca sunt la stadiul in care pot sa ma uit dupa fete si sa le fugaresc... pe mess, ca in viata reala mai am ceva pana sunt in stare de atari fapte ero(t)ice :P.
Mr. Bilbo a dormit la mine in camera noaptea, si a tot dat din labutzele lui pana mi-a dat Olympusul meu pe jos. L-a stricat doar un pic, lentilele par ok dar nu mai citeste cardul asa ca astept cu nerabdare sa pot sa ma duc la service la mama dracu' prin Baneasa unde si-au gasit cei de la MGT International sa isi aiba sediul. Mi-e scarba de zona aia. Dar sunt doar bani, si se rezolva :D!
Tatal meu a fost intr-o forma si mai buna decat Bilbo, a reusit sa distruga cuptorul cu microunde doar prajind paine. De la caldura s-a topit stratul de protectie de pe usa care impiedica sa iasa radiatiile afara, si prin inauntru s-au mai stricat diverse asa ca nu misca deloc. Se pare ca imi iau unul nou din Dubai, sunt doar bani si se rezolva cu ajutorul unei prietene :D!
Dar nu s-a oprit aici cu performantele in bucatarie. Pentru ca eu eram cam imobil l-am rugat pe tatal meu sa imi puna la incalzit mancarea la pranz acum cateva zile. Puiul cu morcovi fierti l-a facut bine la tigaie, dar nu se poate spune ca are experienta mamei mele. Dar a fost foarte comestibil! La supica de zdrente a decis ca mai trebuie zeama asa ca a pus dintr-o sticla de suc Prigat din frigider. Singura problema e ca in sticla de sug Prigat chiar era suc Prigat, dar eu nu stiam asta cand o gustam si era dulce si imi faceam griji ca mi-am filat lampile de la Ketonal rontait ca semintele.
Acum 3 luni a fost sa plateasca internetul la RDS, iar Fulga aia cretina de la casierie a pus banii pe tv nu pe internet. Impotentii de la RDS nu au trimis nici o notificare, doar au taiat netul acum 2 zile mai pe seara. Da-le telefoane sa aflam ce s-a intamplat, ca doar ne stiam curati si nevinovati. Si pe undeva isi aduce maica'mea aminte ca matusa care plateste cablul in contul unei datorii la noi (de fapt cred ca e la mine datoria aia, ca sa fim exacti) i-ar fi spus ca e platit tv-ul pana la sfarsitul anului, chestie de care era foarte fericita. Va dati seama ca maica'mea se jura ca i-a spus lui taica'miu de chestia asta. Asta a fost un moment clasic "si marmotzica invelea ciocolata". Sigur ca da... S-a rezolvat, am platit din nou, si dupa 3 telefoane de injuratori au fost in stare sa dea drumul la net din nou. Cred ca le fac o reclamatie la ANPC pentru ca nu au trimis nici o notificare, factura sau somatie.
Iar azi iar a vrut sa ne arunce in aer, pentru ca ceaiul era pus la facut pe aragaz dar flacara nu era aprinsa ceea ce nu ar fi fost o problema daca nici gazul nu ar fi fost dat la maxim. Sunt eu cam probleme de vedere, a se nota ochelarii mei, dar de auzit si de mirosit... asta ma descurc sensibil mai bine :P.
Ma intreba o cunostiinta de ce povestesc aici despre astfel de probleme de sanatate. Nu e o slabiciune sa fii bolnav, sa fii defect. E o slabiciune sa nu faci nimic in privinta asta. Mi se pare mai rau sa fii prost si multe altele si sa nu faci nimic in privinta asta... se stiu persoanele vizate ;). Mi-am adus aminte de existenta lor nesemnificativa pentru ca stiu ca le doreau si altora sa experimenteze prin ce trec eu acum. Mhmmm... la cate shaorme baga-n cimitir si la atata stat pe scaun si lipsa de poze de prin excursii sau iesiri afara... Proctoline, google it, Google is your friend ;)
Aproximativ 50% din oameni au problema asta, doar ca la multi dintre ei nu se manifesta simptomele. Si spre surprinderea unora, multi prefera sa sufere de rusine in loc sa se duca la doctor sa rezolve chestiunea. De acord, cam costa reparatiile, dar in cateva luni de zile in cel mai rau caz se termina. De ce sa suferi ani de zile? Mai ales ca dupa prima luna de interventii deja incepi sa te simti mult mai bine. E oarecum jenant sa te dezbraci sa te investigheze doctorii si sa mai fie si o asistenta de fata... dar genul asta de durere e doar o iluzie, in schimb suferinta fizica e perfect reala. Lasati prostiile, daca suferiti mergeti la doctor. Si daca stiti pe cineva care are problema asta, faceti-le programare direct, duceti-i la doctor.
Singura faza naspa? Nu prea puteti sa va duceti la Dansez pentru tine la Pro(s)TV, ca esti cam batzos si imobil, da' nu se poate sa nu se gaseasca cineva sa va reprezinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu