marți, 25 iulie 2006

Admiterea in ASE - Prima zi

Mi-a iesit smenul cu mutatul supravegherii dupa masa :D. Chit ca nici nu ar fi trebuit sa fie nevoie de asa ceva, ar fi trebuit sa aiba rezerve pentru situatii in care cineva devine indisponibil. Si au rezerve, dar deocamdata doar pentru cadre didactice. Btw, se pare ca nu deranjeaza pe nimeni ideea ca un prof. scoate din ASE 3 miliarde pe an, dar cand un TESA ajunge prin cumule pe la 300 de milioane incep sa fie discutii. Mda.
N-a fost asa de rau la supraveghere, am nimerit la admiterea la management cu optionala geografie. La vremea mea (ce antic suna :))))), nu?) nici nu m-am gandit sa dau geografie, e materie la care trebuia invatat totul pe dinafara.
A fost un candidat absent si spre dezamagirea mea nu am prins pe nimeni cu frauda. Desi la un moment dat mobilul meu gasise un dispozitiv bluetooth in zona, la cautarile urmatoare nu a mai aparut.
Au gresit la completarea tezelor in foarte mult, doar eu am anulat vreo 3-4. Si daca iau in calcul si mutrele lor... vai si amar de managementul din .ro.
Au inceput sa vina cu lucrarile foarte repede, putin peste jumatate de ora din cele doua ore si jumatate se scursesera.
Dupa incheierea examenului formalitatile s-au facut repede si ne-am carabanit pe la casele noastre, doar seful de sala a mai stat sa le depuna la comisia pe facultate. De remarcat ca a tinut sa arate fiecarui candidat ca i-a sigilat teza si i-a pus-o in teanc. Si le-a verificat sa fie completate corect si in toate rubricile.
Obositor rau la supraveghere, sa te plimbi si sa te uiti urat la astia mici ca sa ii sperii sa nu miste in front... da' tot a fost o pustoaica careia ii am scapau ochi. He he, nu stia ca asta de fapt nu te ajuta, un subiect poate cel mult 2 poti sa prinzi asa pentru ca nu vezi ca lumea si chiar si asa de multe ori raspunsul e gresit.
Atat de obositor ca aseara pana si mess eram cam inofensiv. Si iar am adormit la un film care parea ok :(.

2 comentarii:

  1. Îmi amintesc şi eu când am dat admiterea. Ce stres...pe părinţi, evident, că pe mine mă durea-n paişpe.
    Ce mândru eram că intrasem. Până când am aflat că în anul II sortez vectori în Pascal.
    Oh well, asta e...

    RăspundețiȘtergere
  2. Yep, toate vechiturile expirate de mult in ASE, nu ies din ASE decat cu picioarele inainte.
    Cam ca Bran.

    RăspundețiȘtergere