duminică, 30 iulie 2006

Admiterea in ASE – A treia zi

A treia a zi a fost marcata de moartea fostului rector al ASE-ului Paul Bran. Povestea cum o stiu eu este ca a venit mama unui candidat, doctorita, care a pretins ca a facut rost de subiectele ce urmau sa se dea la examenul de dimineata cu o zi inainte. Bran era presedintele Comisiei care se ocupa de subiecte, s-a stresat mult cu ele, s-a obosit mult si pe caldura asta plus acuzatiile de frauda nu a mai rezistat. I-a explodat practic inima si a murit in ciuda eforturilor de resuscitare pe pasarela ce ii poarta numele.
Au aparut destul de repede osanale pe mail, si nu era cazul. Nu mi-a placut niciodata spectacolul care se face dupa ce moare cineva mai cunoscut un pic. Si nici aia care plang cu lacrimi de crocodil. Bran a stiut sa bage bani in cladiri si in dotari, dar nu in oameni. Iar cu oamenii numiti de el la aprovizionare in ASE intrau toat porcariile la preturi cu 30% mai mari decat chestiile bune de pe piata.
Iar eu... eu am memoria buna.
Supraveghere am prins pentru ca am fost fazan. Eram rezerva si daca ma duceam mai tarziu nu mai prindeam nimic, dar macar nu am fost chiar prost si am prins o sala ok, la umbra. Dar nu stiu care idiot a fost de vina ca la 75 de candidati au fost trimisi 16 supraveghetori!!!
Macar afisarea de decoltee si tanga a facut sa merite in parte timpul pierdut. Supraveghetorul a fost cam inflexibil dupa parerea mea si batut in cap. Dar macar le-a mai dat drumul mai devreme unora dintre supraveghetori, in special femeilor. Bineinteles ca eu nu am avut parte de norocul asta. Am stat pana la sfarsit si am dus din nou tezele la comisi facultatii respective.
O gramada de timp pierdut pentru mine, in starea mea era mai bine sa nu ma obosesc si sa risc cu supravegherea. Dar am trecut cu bine de asta.
Si spre surprinderea si contrar ce am spus in posturi din trecut am vazut ca au primit supraveghere si persoane la care nu ma asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu