luni, 24 iulie 2006

Ce vrei?

Aparent o intrebare simpla, nu-i asa? Dar pe mine a ajuns sa nu ma mai surprinda faptul ca oamenii nu stiu ce vor de fapt. Te uiti la persoane pe care credeai ca le cunosti, pentru care aveai respect si iti dai seama ca habar nu au ce vor de fapt de la viata. Sau cand cred ca stiu ce vor nu fac decat sa isi complice singuri/e existenta si sa isi faca rau cand in realitate era atat de clar si de simplu ce alegere aveau de facut ca sa fie fericiti in cele din urma. Pentru ca nu vor ceea ce au nevoie cu adevarat ci ceea ce cred ca au nevoie, chestiuni cat se poate de diferite.
Eu stiu exact ce vreau. Si nu e vorba de bani, sau putere, sau glorie, sau onoruri... vreau asa ceva, dar nu am neaparata nevoie de ele. Si mai stiu ca vreau ca persoanele care m-au ranit candva sa-mi implore acum mila exact cum le-am cersit eu atunci afectiunea. Dar nici de asta nu am nevoie, nu cu adevarat. Sunt lucruri pe care pot sa mi le iau singur oricand. De ce sa neg, nu-s deloc iertator sau plin de compasiune, nu am nici un motiv pentru care sa am mila. Sunt rece, logic, precis si cred ca familia trebuie sa raspunda pentru actiunile unui membru. Nietzschean.
Dar ceea ce am eu nevoie cu adevarat... trebuie sa mi se ofere de buna voie.

2 comentarii:

  1. Asta inseamna ca ai nevoie de ceva ce se obtine mai greu decat ce ai enumerat mai sus si inutil pentru acel cineva. Pana la urma, toti suntem egoisti si nu renuntam decat la ceea ce, in definitiv, nu ne mai trebuie. Parerea lui Gogu Kaizer.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau pe cineva care sa stie ce-i aia egoism iluminat, in stare sa se gandeasca la binele sau si in viitor, nu doar imediat.

    RăspundețiȘtergere