joi, 6 iulie 2006

Scandal sexual: minorii din Motru

Intrigat de diverse comentarii auzite despre un film XXX facut de 2 baieti si o fata, toti minori, din Motru am cautat sa vad despre ce e vorba.
Am vazut destule filme pr0n, din curiozitate si pentru documentare. In cea mai mare parte femeile erau tratate doar ca niste obiecte sexuale, bune doar de f*. Iar lor le placea asta. Nu e mare diferenta fata de viata reala, e doar o transpunere in sex a ceea ce se intampla in societate foarte des: femeile sunt umilite, si ele nu numai ca accepta acest tratement dar unora chiar le place.
In filmul asta sunt 2 baieti care f* cum le vine lor pe chelie o pustoaica care poate ca fizic era destul de dezvoltata pentru asa ceva... dar dupa fata si dupa faptul ca la un moment dat unul din baieti pare sa o certe si sa o ameninte... mie mi se pare clar ca nu era gata psihic pentru sex normal. Iar la sfarsit, cand ei incearca sa o foloseasca in acelasi timp, ea incepe sa planga.
Filmul nu are sunet, si nu se poate auzi ce spun si cum o conving sa le faca pe plac. Iarasi nu are partea in care sa fata ramane fara haine pe ea si nu e nimic care sa semene a preludiu in toata povestea asta. Parerea mea e ca si-au batut joc de ea.
Nu ma intelegeti gresit, mie imi convine cand o femeie si-o ia peste bot... dar cand cred ca merita. Iar asta mica nu merita asa ceva. Nu imi dau seama cu ce au putut sa o convinga sa se lase umilita in asa hal, dar am vazut eu femei decente, inteligente si frumoase incasand umiliri si mai grave fara sa cracneasca.
Sper ca asta mica sa treaca peste momentul asta si sa scape de imaginea lasata de filmul asta.

3 comentarii:

  1. Păi aici discutăm de chestii mai complicate, cum ar fi infracţiunea de viol...

    RăspundețiȘtergere
  2. Corupere de minore, viol, chestii de incalcarea dreptului la intimitate, dreptul la imagine, proprietate intelectuala...
    Dar pe scurt filmul ala e o chestie murdara si jegoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. aia doi nenorociti nu au fost castrati inca? inca mai sunt in libertate?

    RăspundețiȘtergere