vineri, 21 iulie 2006

Chestiuni de sanatate Part 3

Ieri am fost iar pe la Proctoline pentru ca era a 10-a zi si tot mai pierdeam sange. Evolutia este normala pentru ce tromboza, dar eu nu stiam nici ca am tromboza si nici care este evolutia pentru asa ceva.
Concluzia finala este ca mai am mult de tras, de luat Detralex intr-o veselie. Nu am voie efort fizic, nu am voie sa mananc nimic iritant (picant sau condimentat), nimic care sa fie vasodilatator... De-abia am voie sa respir. Si nici asta prea mult. Dar in vreo luna de zile ar trebui sa fiu cat de cat normal si functional.
Saptamana viitoare ajung la nutritionista, pentru ca din cate imi dau eu seama am si IBS - sindromul intestinului iritabil, alta chestie practic inofensiva de capul ei, dar combinata cu problemele mele devine o chestiune serioasa pentru ca ma irita si nu lasa zona sa se vindece frumos.
Dar este socant pentru mine, care merg pe jos acasa, urc pe scari, duc acte prin ASE... ca am tromboza. Tromboza fiind o boala caracteristica sendentaritatii, lipsei de exercitiu fizic miscarea si mersul pe jos fiind recomandate pentru prevenirea ei. Personal cred ca IBS-ul a stresat prea mult zona si muschii respectivi au facut prea mult efort, iar impreuna cu alti factori iritanti s-a produs agravarea problemei.
Dar sunt tanar, incapatanat si ma vindec eu. Chiar daca o sa dureze ceva timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu