miercuri, 12 iulie 2006

Chestiuni de sanatate Part 1

Poate ati mai auzit pe undeva, dar nu strica sa vi se repete. Sanatatea e cel mai important lucru in viata, fara ea nu poti sa te bucuri de viata.
Am facut din nou prostii. Mi-am luat crispy strips de la KFC, si portia mare pe deasupra. Eu care am avut antecedente la Proctoline, sa imi iau de la KFC - prostia numarul 1. A doua zi, in loc sa ma rasfat in cada cu o baie calduta, am ignorat aceasta optiune - prostia numarul 2. M-a pus prostia mea in continuare sa car cutii de hartie 3 etaje, oare la ce naiba ma gandeam?! In loc sa mananc de regim si sa am grija de mine, ce fac eu? Mananc ca toti ceilalti la masa de parastas facuta de mama mea. Toata ziua de duminica sufar in draci, luni dimineata sangerare, asa ca iar la Proctoline...
Sper sa imi fie mai bine in cateva zile, si sa fiu functional in vreo 2 saptamani.
Mancati legume si fructe, salate, beti lichide (sucurile gen Coca-Cola nu intra la lichide, in schimb berea da - dar nu exagerati, are totusi alcool), supe si ciorbe, prajeala mai putina, cereale cu moderatie (si verificati inainte continutul de fibre, cu cat mai mare cu atat mai bine), faceti un pic de activitate fizica... si daca o patiti mergeti la doctor imediat, sansele sa treaca de la sine sunt foarte mici. In schimb sansele sa va faceti si mai rau si sa fie si mai greu si mai lung de reparat sunt mari.
Informatii corecte si utile gasiti aici, dar eu nu as da clik pe link-ul la poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu