vineri, 4 martie 2011

Unde fac misto din nou de eMAG.ro

Deja mi-am spus parerea despre campania lor Reteaua 2, care nu ar fi o idee chiar proasta daca ar fi fost executata mai responsabil, am mai gasit un motiv sa ma amuz. Aparent dupa toata armata de oameni care o au, dupa toti clientii care intra pe site-ul lor, a fost nevoie de mine sa le atrag atentia ca exista totusi un "s" in cuvantul inregistrare. Mai ales daca vrei sa il scrii corect, cum ar trebui sa fie cazul in banner-ul mare in care te lauzi cu campania promotionala.
Au corectat repejor, he he, ar trebui sa le dau contul IBAN pentru tarif de consultanta.
Btw, sa ma invete si pe mine cineva cand e cu i si cand e cu ii, pentru ca m-au zapacit de cap de tot si nu mai stiu. Daca tot ma iau de scris corect.

3 comentarii:

  1. Te-nvat eu care-i regula "cu i si cu ii", daca e musai:)
    Contacteaza-ma,te rog, ca sa iti dau contul IBAN.
    Consultanta, deh:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Materialisto, nu mai vrei plata in natura? Nimic nu te-am invatat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Din experienta altora, am invatat ca atunci cand ceri plata-n natura risti sa rupi o amicitie veche.Mi-e naturelul simtitor...

    RăspundețiȘtergere