vineri, 4 martie 2011

In care ma doare umarul

Nu stiu ce naiba am facut, de m-a durut vreo 2 zile in umarul meu drept. Si inainte sa comentati ceva, daca era de la chestia AIA, ma durea la mana stanga ;).
Oi fi dormit aiurea, stat incomod la birou, fortat backpack-ul meu in spate prea mult pe dreapta, nu stiu. Cert e ca m-a sacait destul de serios, de imi era dificil sa ma misc.
Dar am stat cuminte o zi, fara sa ma agit si mi-a cam trecut. Poate am intins vreun muschi sau un tendon un pic, cand sunt nelinistit dorm in pozitii foarte aiurea sa ma trezesc cu diverse junghiuri. Am prea multe actiuni puse la cale si trebuie sa le impac pe toate cumva...
Dar weekendul asta cred ca pun la cale film cu fetele, am tras cateva aparitii noi de pe net si avem unde sa le vedem, sa ne mai relaxam si noi neuronul ala unic de-l avem la comun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu