luni, 28 martie 2011

MyMemory.co.uk tzeapa?

Mi-am comandat de la astia din titlu 3 USB stick-uri si i-am lasat sa foloseasca metoda standard de expediere internationala. Rezultatul e ca a trecut o luna de cand am facut comanda, am platit, le-am dat si scanari dupa factura de utilitati si pasaport iar coletul nu a ajuns.
Saptamana trecuta le-am scris, nici urma de raspuns pana acum, ii mai las azi si maine dupa care trebuie sa vorbesc cu PayPal ca sa vad daca pot sa imi recuperez banii. Suma e vreo 35 de lire, se pot face cateva iesiri in oras si mers la film cu banii astia.
Ma asteptam la mai mult profesionalism, mai ales ca alt stick comandat la The Tech Lodge, care tot din UK sunt, mi-a ajuns relativ repede si direct in cutia postala. Aia alti idioti, care nu au nici dovada ca am primit marfa si pot sa le zic ca de fapt nu stiu nimic de livrare.

Ieri mi-au scris, ca se ocupa de trimis cerere la Royal Air Mail si ca imi vor re-trimite produsele. Eu le-am zis ca sunt dispus sa platesc o expediere mai scumpa daca sunt sanse mai mari sa ajunga coletul la mine cu mai multa siguranta. Le-am confirmat si ca e OK sa platesc cu PayPal si acum astept sa imi spuna ce optiuni am, o sa iau una ca cea de pe Amazon.co.uk pentru ca asa mi-a ajuns cu bine stick-ul luat de la The Tech Lodge.

Azi, pe 4 Aprilie, mi-a sosit pliculetul cu stick-urile adus de postarita si predat in manutzele mele lacome. Yay, victorie asupra sistemului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu