joi, 20 ianuarie 2011

DHL si serviciile lor

Ocazional am nevoie ca diferite documente sa ajunga rapid la mine. Sau unde trebuie sa le trimit eu. Ei bine, DHL sunt ultima firma la care trebuie apelat pentru asa ceva, au cele mai nenorocite servicii de transport de plicuri, colete si ce mai pot avea nevoie oamenii sa ajunga din punctul A in punctul B.
Intai ca nu livreaza in weekend destinatarului final. Ce-i tampenia asta?! Parca erau profesionisti, sau cel putin asa pretindeau.
In cele din urma pleaca curierul cu livrarea dimineata inainte de ora 9, dar asa, cu calm, sa ajunga peste vreo 6 ore!! Ca doar putem astepta, de aia am trimis documentele cu serviciul de livrare rapida, pentru ca voiam sa frecam menta nu sa le avem la timp.
DHL mai si taxeaza "serviciile" lor la niste preturi de genul 300 de lei pentru cel mai ieftin plic, de nu-ti vine sa crezi ca Posta Romana iti cere vreo 5 lei pentru trimis la aceeasi destinatie. Si de ce, doar pentru ca au optiunea de urmarire a coletului? In mod sigur nu pentru ca ar ajunge mai repede, prinde weekend-ul de obicei si dureaza 5 zile cu DHL iar cu Posta Romana tot cam la fel 5-6 zile.
Asa ca eu nu inteleg cum de supravietuiesc astia de la DHL. Poate pentru ca ai un sentiment de siguranta mai mare cand trimiti cu ei. Sau e pentru ca daca esti firma, trebuie sa trimiti cu expeditor de fitze, sa ai prestanta. Altfel nu imi explic cum poate ramane in piata o companie cu servicii atat de proaste si de scumpe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu