vineri, 21 ianuarie 2011

Cei mai bine cheltuiti bani pe 2010

Suntem in perioada de dat premii sub tot felul de pretexte, pentru filme, pentru produse IT si probabil si altele de care nu stiu.
De sarbatori am luat un feliator Bosch ca sa il foloseasca maica'mea prin bucatarie. Dar am ajuns sa constat ca noi ceilalti il folosim cel mai mult pentru taiat orice (paine, cascaval, legume, mezeluri, salamuri). Ceea ce indirect o ajuta si pe maica'mea, pentru ca suntem mai eficienti in bucatarie, facem ceva mai putina mizerie :P, portiile sunt mai exacte si mai usor de urmarit...
Ne-am stabilit si regula la taiat painea la 12mm, ca sa o punem in prajitor, 10mm era prea putin iar 12 ni se par numai bine. Pentru restul, eu tai mezelurile si cascavalul la 2mm daca le pun pe paine. Dar daca fac cascavalul la capac il tai la 4mm.
E genial sa ai control atat de exact asupra feliatului, e foarte comod si usor sa iti faci de mancare.
Ce nu imi place e ca aluneca inapoi destul de greu cand intorc platforma pe care se pune ce vrei sa feliezi, poate nu m-am obisnuit eu sau mai curand e pentru ca sunt stangaci.
Cea mai buna cheltuiala de anul trecut :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu