joi, 13 ianuarie 2011

Ceanicele cele noi

Printre altele de Craciun mi-am luat un mic set de la Whittard: ceanic, cana, farfurie. Este foarte simpatic, ceainicul are forma fundului astfel incat sa poata fi pus in cana ca sa formeze un ansamblu complet si este pictat de mana foarte reusit.



Dar am descoperit ca este prea mic pentru mine, am nevoie de cantitate mare de lichide pentru a ma tine hidratat si capacitatea de 400ml era incomoda. Plus ca ceaiurile bune sunt si destul de tari iar eu prefer sa le fac un pic mai diluate folosind mai multa apa.
Deci inca un drum pana la magazinul Whittard din Cocor, unde am gasit ceainice de 6 cesti le zic ei, adica ~1.5l in masura mai exacta. Frumos, de ceramica care retine caldura ceva mai bine din cauza ca este un material poros, pictate manual si preturi mult mai mici decat aveau ceanicele de portelan. Un ceanic de portelan, cred de 1l, costa 135 de lei pentru unul din modele dar aveau unul si mai scump la 227 de lei. Asa ca trebuie sa te gandesti, daca il spargi cumva iti convine sa strici atatia bani?!
Mie mi-am luat unul cu catei si un os iar pentru tata unul in principal rosu si cu cateva alte chestioare mici pictate.


Deocamdata testez diferite tipuri de ceaiuri instant, sunt vreo 2-3 care imi plac mai mult si va trebui probabil sa ma duc pe la Whittard din nou ca sa imi iau versiunea la cutie dupa ce termin setul de ceaiuri asortate la plic.
Ceaiul instant e foarte comod, are deja zahar de trestie pus, doar sa adaugi apa fierbinte. E un pic cam scump, dar te depaneaza daca ai vreo urgenta si este chiar prea usor de facut.

2 comentarii:

  1. sunt foarte aratoase, sa le folosesti sanatos. cu asa culori vesele iti incepi bine ziua. mai stau si eu un pic si`mi fac un ceai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, chiar fac ceai bun in ele :)

    RăspundețiȘtergere